20151114

【和訳】Sundara Karma - Run Away



Here they come one by one holding a gun up to my head
Here they come my oh so faithful friends
It's never fun under the sun when I'm spending time with you
It's never fun feeling down and blue
ほらまた 奴らは一人ずつ
僕の頭に銃を突きつけてくる
ほらまた
とても信用できるお仲間のお出ましだ
君と一緒に時を過ごすと
お日様の下にいても全然楽しくない
落ち込んで憂鬱な気分なんて
全然楽しくない

Oh baby I wanna run away,
Oh baby I wanna run away,
ああ ベイビー 逃げ出したい
ああ ベイビー 逃げ出したいよ

Push me aside and tell me I'm wonderful
Push me aside and tell me I'm miserable
僕を脇に押しやって
素晴らしい奴だと言ってくれ
僕を脇に押しやって
みじめな奴だと言ってくれ

I wanna run cos now I'm done pretending that I'm fine
I wanna run from the torture of my mind
Here they come one by one holding a gun up to my head
Here they come my oh so faithful friends
逃げたい
だって もう平気なふりなんてごめんだ
心の拷問から逃れたい
ほらまた 奴らは一人ずつ
僕の頭に銃を突きつけてくる
ほらまた
とても信用できるお仲間のお出ましだ

Oh baby I wanna run away,
Oh baby I wanna run away,
ああ ベイビー 逃げ出したい
ああ ベイビー 逃げ出したいよ

Push me aside and tell me I'm wonderful
Push me aside and tell me I'm miserable
僕を脇に押しやって
素晴らしい奴だと言ってくれ
僕を脇に押しやって
みじめな奴だと言ってくれ

Oh baby I wanna run away,
Oh baby I wanna run away,
ああ ベイビー 逃げ出したい
ああ ベイビー 逃げ出したいよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿