20151205

【和訳】Wolf Alice - Fluffy

(アルバム”My Love Is Cool”より)



You look smart, but I don't care
I'm not looking for no love affair
I'd sell you my soul just to get me somewhere
頭が切れる人みたいね
でも どうでもいい
恋愛がしたいわけじゃないから
どこでもいいから 連れて行ってくれるなら
魂を売ってもいいわ

What's there to do in this dead old town?
No I can't believe I live here now
So I'm searching for cheap thrills and we don't know how
この落ち目の町では 何もすることがない
今もこんな所に暮らしてるなんて信じられない
だから安く手に入るスリルを探してる
でもどうすれば手に入る?

Sixteen!
So sweet!
Sixteen!
So sweet!
16歳
サイコーの気分
16歳
サイコーの気分

Send me your laugh
Make you bright and early
What makes you smile just makes me feel funny
So who's gonna love me, where's all the money?
あなたの笑い声をわたしに送って
早朝に目を覚まして
あなたを笑顔にするものが
わたしには可笑しくて笑っちゃう
だったら誰がわたしを愛してくれるんだろう
お金はどこ?

What's there to do?
I got nothing in this dead old town
No I can't believe I live here now
So I'm searching for cheap thrills and we don't know how
何ができるっていうの?
こんな落ち目の町に用はない
今もこんな所に暮らしてるなんて信じられない
だから安く手に入るスリルを探してる
でもどうすれば手に入る?

Sixteen!
So sweet!
Sixteen!
So sweet!
16歳
サイコーの気分
16歳
サイコーの気分
Categories:

0 comments:

コメントを投稿