20160113

【和訳】Boys Like Girls - Someone Like You

(アルバム"Love Drunk"より)

I'm wearing thin
I couldn't tell you the city I'm in
The streets and the buildings
And places I've been
消耗してる
自分がどの街にいるのか分からない
ストリートも建物も
自分がどこにいたのかも

Or when the stars go when it's daylight again
Or where the time went
Oh, who can save me now?
また日が昇る時 星がどこへ行くのかも
時間がどこに行ったのかも分からない
救いようのない状態になった

My life in the rearview
I'm runnin' from Jesus
Don't know where I'm going to
I got nothin' to lose
I'm fightin' my demons
Been lookin' for someone like you
I've been lookin' for someone like you
バックミラーに映る 僕の人生
神から逃れようとしてきた
自分がどこに向かっているのか
分からない
失うものはない
僕は自分自身の悪魔と戦ってる
ずっと君みたいな誰かを探してた
君みたいな人を探してたよ

So sing me a song I know all the words to
And I'll sing along
Could you be my savior?
だから歌を歌って
歌詞は全部覚えているから
一緒に歌うよ
僕の救世主になってくれる?

When I've been out here too long
And I've just been lookin' for somewhere to belong
Barely holdin' on
So can you save me now?
あまりにも長い間 ここにいた
ずっと ただ自分の居場所を探してた
ギリギリの状態が続いてた
だから 僕を救ってくれない?

My life in the rearview
I'm runnin' from Jesus
Don't know where I'm going to
I got nothin' to lose
I'm fightin' my demons
Been lookin' for someone like you
I've been lookin' for someone like you
バックミラーに映る 僕の人生
神から逃れようとしてきた
自分がどこに向かっているのか
分からない
失うものはない
僕は自分自身の悪魔と戦ってる
ずっと君みたいな誰かを探してた
君みたいな人を探してたよ

When the stars explode
And I'm all alone
When they start to see the smoke
When I finally burn out
I'll need someone to carry me home
Safe and sound
惑星が爆発する時
それは僕が孤独な時
煙が上がり始めたら
それは僕がついに燃え尽きる合図
誰かに家に連れ帰ってほしい
安らぎの我が家まで

My life in the rearview
I'm runnin' from Jesus
Don't know where I'm going to
I got nothin' to lose
I'm fightin' my demons
Been lookin' for someone like you
I've been lookin' for someone like you
バックミラーに映る 僕の人生
神から逃れようとしてきた
自分がどこに向かっているのか
分からない
失うものはない
僕は自分自身の悪魔と戦ってる
ずっと君みたいな誰かを探してた
君みたいな人を探してたよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿