20160120

【和訳】George Ezra - Blame It On Me

(アルバム"Wanted On Voyage"より)



The garden was blessed by the Gods of me and you
We headed west for to find ourselves some truth, ooh
What you waiting for?
No, what you waiting for?
あの庭園は僕と君の神々に愛されていた
僕らにとっての 何らかの真実を探しに
西へ向かった二人
何をグズグズしてるの?
ねえ グズグズしないで

We counted all our reasons, excuses that we made
We found ourselves some treasure, and threw it all away, ooh
What you waiting for?
No, what you waiting for?
What you waiting for?
No, what you waiting for?
僕らは正当な根拠を
僕らが考えた言い訳を頼り
ある種の宝を見つけ出し
そしてその全てを抛り出した
何をグズグズしてるの?
ねえ グズグズしないで

When I dance alone, and the sun's beating down
Blame it on me
When I lose control and the veil's overused
Blame it on me
What you waiting for?
No, what you waiting for?
僕が一人きりで踊っていようと
そこへ太陽が照りつけようと
その責任は僕にある
理性を失おうと
外面を酷使しようと
それは僕が自分で選んだこと
何をグズグズしてるの?
ねえ グズグズしないで

Caught in the tide of blossom, caught in the carnival
Your confidence forgotten, I see the gypsies rule, ooh
What you waiting for?
No, what you waiting for?
What you waiting for?
No, what you waiting for?
開花前線に巻き込まれ
カーニバルに巻き込まれ
すっかり忘れ去られた 君の自信
ジプシーってカッコいいと思う
何をグズグズしてるの?
ねえ グズグズしないで

When I dance alone, and the sun's beating down
Blame it on me
When I lose control and the veil's overused
Blame it on me
What you waiting for?
No, what you waiting for?
僕が一人きりで踊っていようと
そこへ太陽が照りつけようと
その責任は僕にある
理性を失おうと
外面を酷使しようと
それは僕が自分で選んだこと
何をグズグズしてるの?
ねえ グズグズしないで

When I dance alone, and the sun's beating down,
Blame it on me
When I lose control and the veil's overused,
Blame it on me
When I dance alone, I know I'll go
Blame it on me ooh
When I'll lose control, I know I'll go
Blame it on me ooh
僕が一人きりで踊っていようと
そこへ太陽が照りつけようと
その責任は僕にある
理性を失おうと
外面を酷使しようと
その責任は僕にある
一人きりで踊るとしたら
それはそうする自分のせい
理性を失うとしたら
それはそうする自分のせい

What you waiting for?
No, what you waiting for?
What you waiting for?
No, what you waiting for?
何をグズグズしてるの?
ねえ グズグズしないで
Categories:

0 comments:

コメントを投稿