20160115

【和訳】George Ezra - Drawing Board

(アルバム"Wanted On Voyage"より)

*Mr. Tod = スウィーニー・トッド

******

I'll fill your pillow case up with snakes the man eating kind
Though you call yourself a women I doubted it they will mind
Oh my
君の枕に 人を食べる種類の蛇を詰め込んでやろうか
君は自分を一人の女性と呼ぶけれど
余所の人間がそれを気にするかどうかは疑わしい
あーあ

There's just one problem with my plan
You spend your nights with another man
Oh you don't rest your head with mine no more
I've got to take my plot back to the drawing board
Oh my
僕の計画には一つだけ問題がある
君は別の男と一緒に夜を過ごし
二度と僕の頭の横に頭を横たえることはない
プロットを画板に戻さなくちゃならない
あーあ

Oh lately, I'm a heartache
I'm a desperate plan in hands oh I'm a blueprint in the sand, oh my
近頃の僕は心痛
僕は管理下にある絶望的な計画
僕は砂に描いたブループリント
あーあ

You mentioned taking a holiday and I recalled you couldn't swim
So I booked us scuba diving off the North coast of Belgium
Oh my
君は休暇を取るつもりだと言った
僕は君が泳げないことを思い出した
だから僕は二人分の予約を取った
ベルギーのノースコーストでのスキューバダイビング
あーあ

And I drew an image in my head of you sinking just like lead
But I never found you washed up on the shore,
I've gotta take my plot back to the drawing board
Oh my
そして君が鉛みたいに沈んでいく光景を頭に思い描いた
でも浜に打ち上げられた君の姿は見つけられなかった
プロットを画板に戻さなきゃならない
あーあ

Oh lately, I'm a heartache
I'm a desperate plan in hands oh I'm a blueprint in the sand, oh my
近頃の僕は心痛
僕は管理下にある絶望的な計画
僕は砂に描いたブループリント
あーあ

Oh, I'm the one that you seldom came to see, oh
I was hidden, oh
I've been busy working on my new scheme, oh
To teach you how to hurt
僕は滅多に君に相手をしてもらえない
僕は隠れていた
必死に新しい作戦を練っていた
君に傷つくことを教えてやりたくて

You said you needed a haircut I recommended *Mr Todd
Of all the men in this big bad world he’s perfect for the job
Oh my
髪を切らなくちゃと言った君に トッド氏を紹介した
この大いなる悪の世界に住む全ての男の中で
この仕事に適任な男
あーあ

Oh lately, I'm a heartache
I'm a desperate plan in hands oh I'm a blueprint in the sand, oh my
近頃の僕は心痛
僕は管理下にある絶望的な計画
僕は砂に描いたブループリント
あーあ

Oh lately, I'm a heart ache
And I haven't seen you since so now I'm praying that you're mince, oh my
近頃の僕は心痛
しかもしばらく君に会えていない
君なんかミンチになればいいのにと思う
あーあ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿