20160111

【和訳】George Ezra - Spectacular Rival

(アルバム"Wanted On Voyage"より)

Violence in the air, cutthroat stares
We’re just window shopping
Won’t you dance with me?
I’m gonna knock you down
Have you afterhours
暴力的な気配
残酷な凝視の表情
ただウィンドウショッピングをする二人
僕と踊ってくれない?
君を叩き潰してやる
閉店後に どうかな?

Too many sherbet dips
You’ll get licked if you carry on this way
Beautiful punchbag
I’m gonna lay you down
Just call me Mr. Brown
盛り過ぎのシャーベットディップ
このままで行ったら 舐められてしまうよ
美しいサンドバッグ
君を寝かしつけてやる
僕のことは ブラウンさんと呼んでくれ

I’m not that kind of man in the day,
Won’t you hold me steady, spectacular rival?
And I’ve had medicine
Though you‘re not my friend,
I’ll love you ‘till the end
昼間の僕なら あんな顔は見せない
目を見張るほどの好敵手さん
きつく抱きしめてくれないか?
罰なら受けたよ
君は僕の友達ではないけれど
死ぬまで君を愛するよ

Either way,
Heaven’s got a place for me
Your majesty,
Why you got it in for me?
いずれにせよ
天国には僕の居場所がある
陛下
なぜ僕に悪意を抱くの?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿