20160307

【和訳】Natasha Bedingfield - Still Here

(アルバム"N.B."より)

You looked at me and saw what I never could see
You made me feel more than I thought I could ever be
And when I needed a friend you were always there to lift me up
To make me strong
You're not gone
あなたはわたしを見て
わたしには見えなかった面を見つけてくれた
あなたはわたしの感情を
わたしが思っていた以上に動かしてくれた
そして友達が必要な時には
あなたがいつも支えてくれた
わたしを元気付けて
わたしを強くしてくれた
あなたはいなくなっていない

You're still here
With me all the time
You're still here
When I close my eyes
I still see you
I still feel you
And we'll never be apart
You're still here
Still here in my heart
In my heart
あなたは今もここにいる
いつだってわたしと共にいる
あなたは今もここにいる
目を閉じれば
今もあなたの姿が見える
今もあなたの存在を感じる
そしてわたしたちは
絶対に離れ離れにはならない
あなたは今もここにいる
わたしの心の中に

Because of you I knew how it felt to be loved
You made me feel beautiful 'cause you believed I was
And I will never forget how you touched my life
You made me feel like I belong
You live on
愛されるということがどんな気分か
あなたのおかげで知ることができた
あなたが信じてくれたおかげで
自分を美しい存在だと思えるようになった
あなたがどんな風にわたしの人生に触れたか
わたしは絶対に忘れない
あなたはわたしに 心の居場所をくれた
あなたは生き続ける

You're still here
With me all the time
You're still here
When I close my eyes
I still see you
I still feel you
And we'll never be apart
You're still here
Still here in my heart
In my heart
あなたは今もここにいる
いつだってわたしと共にいる
あなたは今もここにいる
目を閉じれば
今もあなたの姿が見える
今もあなたの存在を感じる
そしてわたしたちは
絶対に離れ離れにはならない
あなたは今もここにいる
わたしの心の中に

All my life
You'll be in my life
You'll be part of me
I'll just think of you and you'll still be
You'll still be here
生涯ずっと
あなたはわたしの人生に存在し続ける
あなたはわたしの一部であり続ける
ただあなたを思う
そうすればあなたは今も
今もここにいてくれる

Still here
You're with me all the time
You'll still be here
Still here
When I close my eyes
I still see you
I still feel you
And we'll never be apart
You're still here in my heart
あなたは今もここにいる
いつだってわたしと共にいる
あなたは今もここにいる
目を閉じれば
今もあなたの姿が見える
今もあなたの存在を感じる
そしてわたしたちは
絶対に離れ離れにはならない
あなたは今もここにいる
わたしの心の中に

You're still...
I still feel you
And we'll never be apart
You're still here in my heart
In my heart
In my heart
In my heart
Still here
あなたは今も…
今もあなたの存在を感じる
そしてわたしたちは
絶対に離れ離れにはならない
あなたは今もここにいる
わたしの心の中に
今もここに

0 comments:

コメントを投稿