20160329

【和訳】The All-American Rejects - I Wanna

(アルバム"When The World Comes Down"より)



I never thought that I was so blind
I can finally see the truth
It's me for you
自分が盲目だったことに
全然気付いてなかった
ようやく真実が分かった
君に相応しいのは僕だ

Tonight you can't imagine that I'm by your side
Cuz it's never gonna be the truth
Too far for you
今夜 君は
僕が隣にいるだなんて
想像もできないだろう
だってそんなことが
現実に起こるはずがない
僕は君にとって遠すぎる存在だから

But can you hear me say?
Don't throw me away
And there's no way out
I gotta hold you somehow
でも 僕の声が聞こえる?
僕を捨てないで
それに 出口はないんだから
何とかして君を抱きしめなくちゃ

I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Everyday but all I have is time
Our loves the perfect crime
君に触れたい 触れたい 触れたい
君も僕に触れたいんだろ?
毎日そう思ってる
でも僕にあるものといえば 時間だけ
僕らの恋は完全犯罪

I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Every way and when they set me free
Just put your hands on me
君に触れたい 触れたい 触れたい
君も僕に触れたいんだろ?
毎日そう思ってる
でも僕にあるものといえば 時間だけ
僕らの恋は

Take everything that I know you'll break
And I give my life away
So far for you
今の僕が知っている全てを奪って
君が壊して
そうしてくれたら 僕はこの人生を
君から遠く離れた所へ放り出す

But can you hear me say
Don't throw me away
There's no way out
I gotta hold you somehow
でも 僕の声が聞こえる?
僕のことは放り出さないでね
出口はないんだ
何とかして君を抱きしめたい

I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Everyday but all I have is time
Our loves the perfect crime
君に触れたい 触れたい 触れたい
君も僕に触れたいんだろ?
毎日そう思ってる
でも僕にあるものといえば 時間だけ
僕らの恋は完全犯罪

I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Every way and when they set me free
Just put your hands on me
君に触れたい 触れたい 触れたい
君も僕に触りたいんだろ?
あらゆる触れ方で
だから僕が世間から自由になったら
黙ってその手で僕に触れて

Tonight I'm weak
It's just another day without you
That I can't sleep
I gave away the world for you to
今夜は心細い
また君がいない一日を過ごしたせいで
眠れない
君のために世界を手放したんだから

Hear me say
Don't throw me away
There's no way out
I gotta hold you somehow
僕の言うことを聞いてくれるね?
僕を捨てないで
出口はないんだ
何とかして君を抱きしめなくちゃ

All I wanna do is touch you
君に触れたくてたまらない
I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Everyday but all I have is time
Our loves the perfect crime
君に触れたい 触れたい 触れたい
君も僕に触れたいんだろ?
毎日そう思ってる
でも僕にあるものといえば 時間だけ
僕らの恋は完全犯罪
I wanna I wanna I wanna touch you
You wanna touch me too
Every way and when they set me free
Just put your hands on me
君に触れたい 触れたい 触れたい
君も僕に触りたいんだろ?
あらゆる触れ方で
だから僕が世間から自由になったら
黙ってその手で僕に触れて

0 comments:

コメントを投稿