20131111

【和訳】ABBA - Knowing Me Knowing You

No more carefree laughter
Silence ever after
Walking through an empty house
Tears in my eyes
Here is where the story ends
This is goodbye
永遠に失われた 無邪気な笑い声
後に残るのは 沈黙のみ
からっぽの室内を廻ると
涙がこみ上げる
ここが物語の結末
これがさよなら

Knowing me knowing you
There’s nothing we can do
Knowing me knowing you
We just have to face it
This time we’re through
Breaking up is never easy I know
But I have to go
Knowing me knowing you
It’s the best thing I can do
わたしを知っている
あなたを知っている
打つ手はない
わたしを知っている
あなたを知っている
向き合わなくちゃ
今度こそ おしまいなのね
別れは簡単ではないけれど
出て行かなくちゃいけないのよね
わたしを知っている
あなたを知っている
これが二人の 最善の選択

Memories good days bad days
They’ll be with me always
In these old familiar rooms children would play
Now there’s only emptiness
Nothing to say
思い出
楽しかった日々のこと
辛かった日々のこと
いつまでも忘れない
慣れ親しんだこの家のどこかで
子どもたちが駆け回るのかしら
けれど今 ここにあるのは虚しさだけ
言葉にならないわ

Knowing me knowing you
There’s nothing we can do
Knowing me knowing you
We just have to face it
This time we’re through
Breaking up is never easy I know
But I have to go
Knowing me knowing you
It’s the best thing I can do
わたしを知っている
あなたを知っている
打つ手はない
わたしを知っている
あなたを知っている
向き合わなくちゃ
今度こそ おしまいなのね
別れは簡単ではないけれど
出て行かなくちゃいけないのよね
わたしを知っている
あなたを知っている
これが二人の 最善の選択
Categories:

0 comments:

コメントを投稿