20131111

【和訳】Justin Timberlake - (Another Song) All Over Again

(アルバム"Futuresex/Lovesound"より)

You’ve been alone
You’ve been afraid
I’ve been a fool in so many ways
But I would change my life
If you thought you might
Try to love me
君はずっと孤独だった
君はずっと怯えていた
僕は色んな意味でバカだった
でもこんな人生を変えてみたい
もしも君が もう一度
僕を愛してみようと思ってくれたら

So please give me another chance
To write you another song
And take back those things I’ve done
‘Cause I’d give you my heart
If you would let me start all over again
だからどうか もう一度チャンスを
もう一度 君へ歌を贈るチャンスを
しでかした過ちを取り返す機会を
僕にくれないだろうか
この心を君に捧げたい
もしも もう一度
初めからやり直させてくれるなら

I’m not a saint
I’m just a man
Who had heaven and earth on his palm
But I threw it away
So now I stand here today
Asking forgiveness and if you could
僕は聖人じゃない
僕はただの男
手の平に天と地を抱えていたのに
全てを投げ出してしまった
だから僕は今 ここに立っている
君に許しを求めている

Please just give me another chance
To write you another song
And take back those things I’ve done
‘Cause I’d give you my heart
If you would let me start all over again
そしてどうか もう一度チャンスを
もう一度 君へ歌を贈るチャンスを
しでかした過ちを取り返す機会を
僕にくれないだろうか
この心を君に捧げたい
もしも もう一度
初めからやり直させてくれるなら

Little girl you’re all I’ve got
Don’t you leave me standing here once again
‘Cause I’ll give you my life
Yes I would, if you would let me try to love you
かわいい人 君だけが愛しい
どうか二度と僕を置いていかないで
いのちだって捧げたい
捧げたい
もしも君を愛させてもらえるなら

So please give me another chance
To write you another song
And take back those things I’ve done
‘Cause I’d give you my heart
If you would let me start all over again
そしてどうか もう一度チャンスを
もう一度 君へ歌を贈るチャンスを
しでかした過ちを取り返す機会を
僕にくれないだろうか
この心を君に捧げたい
もしも もう一度
初めからやり直させてくれるなら

You know I love you
Give me one more chance
君をとても愛しているよ
どうかもう一度チャンスを

Categories:

0 comments:

コメントを投稿