20131111

【和訳】Bruno Mars - Moonshine

(アルバム"Unorthodox Jukebox"より)

Hello you know you look even better
Than the way you did the night before
And the moment that you kissed my lips
You know I start to feel wonderful
こんにちは、ずいぶん素敵に見えるよ
一晩前の君よりも
君が僕の唇にキスしたあの瞬間よりも
何だかワクワクしてきた

It’s something incredible
There’s sex in your chemicals
Oh let’s go you’re the best way
I know to escape the extraordinary
信じられないほどのときめき
君のきらめきに潜むセックス
行こうよ、こんな異常事態を逃れるには
君を選ぶのが最善策

This world ain’t for you and I know
For damn sure this world ain’t for me
Lift off and say goodbye
Just let your fire set me free
この世界は君には向かない
それに、はっきり確信してるんだ
この世界は僕にも向かない
出発しよう、さよならを言おう
君の炎で僕を自由にして

Moonshine take us to the stars tonight
Take us to that special place
That place we went the last time
月光よ、今夜僕らを星の在り処へ連れて行って
特別な場所へ連れて行って
前にも行ったことのあるあの場所へ

I know I was with you last night
But it feels like it’s been so long
And everybody that’s around they know
That I’m not myself when you’re gone
It’s good to see you again
Good to see you again
たしかに昨日も君といたはずなのに
ずいぶん昔のことのように思える
周りのみんなが気付いてる
君がいないあいだ、僕は我を忘れてしまっていた
また会えて嬉しいよ

On top of the world
Is where I stand when you’re back in my life
Life is not so bad when you’re way up this high
Everything is alright
Everything is alright
君が僕の人生に舞い戻ったから
僕は世界のてっぺんに立てる
君とこの高みに上れば
人生もそう悪くはないと思える
何もかも順調だね

Moonshine take us to the stars tonight
Take us to that special place
That place we went the last time
月光よ、今夜僕らを星の在り処へ連れて行って
特別な場所へ連れて行って
前にも行ったことのあるあの場所へ

Moonshine, your love, it takes me come alive
Take us to that special place
That place we went the last time
月光が、君の愛が、僕にいのちを吹き込む
特別な場所へ連れて行って
前にも行ったことのあるあの場所へ

Don’t look down don’t you never look back
We are not afraid to die young and live fast
Give me good times give me love give me laugh
Let’s take a ride to the sky before the night is gone
下を見ないで、絶対に振り返らないで
生き急いで早く死ぬとしても、僕らは恐れない
幸せな時間をちょうだい、愛と笑顔をちょうだい
天空に乗り込もう
夜が終わる前に

Moonshine take us to the stars tonight
Take us to that special place
That place we went the last time
月光よ、今夜僕らを星の在り処へ連れて行って
特別な場所へ連れて行って
前にも行ったことのあるあの場所へ

Moonshine, your love, it takes me come alive
Take us to that special place
That place we went the last time
月光が、君の愛が、僕にいのちを吹き込む
特別な場所へ連れて行って
前にも行ったことのあるあの場所へ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿