20131111

【和訳】Bruno Mars - Young Girls

(アルバム"Unorthodox Jukebox"より)

I spend all my money on a big dl’ fancy car
For these bright eyed honeys
Oh yeah you know who you are
高級車に全財産をつぎ込んだ
明るい瞳の彼女たちのため
いいね、君は君らしさを知っている

Keep me up till the sun is high
Till the birds start calling my name
I’m addicted and I don’t know why
Guess I’ve always been this way
寝かさないで、お日様が高く昇るまで
小鳥たちに名前を呼ばれるまで
わけもわからずに夢中になってる
たぶん今までもずっとこうだった

All these roads steer me wrong
But I still drive them all night long
All night long
続く道は僕を間違った場所へ誘っていく
それでもこの道を進み続けるよ
一晩中

All you young wild girls
You make a mess of me
Yeah you young wild girls
You’ll be the death of me
The death of me
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
僕をめちゃくちゃにする
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
僕の命取りになる

All you young wild girls
No matter what you do
Yeah you young wild girls
I’ll always come back to you
Come back to you
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
一挙一動で
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
僕をひきつけて放さない

I get lost under these lights
I get lost in the words I say
Start believing my own lies
Like everything will be ok
眩しい明かりに自分を見失う
自分の言葉に自分を見失う
自分がついた嘘を信じ始める
なんとかなるさ

Oh I still dream of a simple life
Boy meets girl makes her his wife
But love don’t exist when you live like this
That much I know yes I know
今も単純な人生を夢見てる
男の子が女の子に出会って、彼女を奥さんにして
だけどこんな暮らしには愛なんて存在しない
よく分かってる、分かってるのに

All these roads steer me wrong
But I still drive them all night long
All night long
続く道は僕を間違った場所へ誘っていく
それでもこの道を進み続けるよ
一晩中

All you young wild girls
You make a mess of me
Yeah you young wild girls
You’ll be the death of me
The death of me
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
僕をめちゃくちゃにする
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
僕の命取りになる

All you young wild girls
No matter what you do
Yeah you young wild girls
I’ll always come back to you
Come back to you
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
一挙一動で
君たちみたいな、若くて元気な女の子たちが
僕をひきつけて放さない

Categories:

0 comments:

コメントを投稿