20131111

【和訳】McFly - Shine A Light feat. Taio Cruz

(アルバム"Above The Noise"より)

最初に聴いたときは衝撃的過ぎて受け入れられなかったけど、最近はなかなか良い曲だなと思うようになった。



Tell me are you feeling strong
Strong enough to love someone
And make it through the hardest time
And bad weather
ねえ 力が湧いてこない?
誰かを愛すことができるほど
力が湧いてくる気がしない?
辛い時期も悪天候も
越えていける気がしない?

Will you pull me from the flames
Hold me till I feel no pain
And give me shelter from the rain
Forever
炎の中から僕を引き出して
痛みが消えるまで抱きしめて
降り注ぐ雨から永遠に僕をかくまって

Where can I find her
She took the light and left me in the dark
She left me with a broken heart
Now I’m on my own
If anybody sees her
Shine a light on her
彼女はどこにいる?
僕から光を奪い 暗闇に置き去りにした人
粉々の僕を置き去りにした人
残された僕は一人ぼっち
誰か 彼女を見かけたら
彼女の居場所を光で照らして

Tell me can you hear my voice
Loud and clear above the noise
Even if I had the choice
I would not give up
僕の声が聞こえる?
騒音に負けないほど
大きく はっきりと
例え選択肢があるとしても
諦めの道は選びたくない

I can not find her
She took the light and left me in the dark
She left me with a broken heart
Now I’m on my own
If anybody sees her
Shine a light on her
彼女の姿が見つからない
僕から光を奪い 暗闇に置き去りにした人
粉々の僕を置き去りにした人
残された僕は一人ぼっち
誰か 彼女を見かけたら
彼女の居場所を光で照らして
Categories: ,

0 comments:

コメントを投稿