20131111

【和訳】Contempo (Hard-Fi) - Stronger

Stronger
Contempo

Hard-Fiの前身Contempo時代の曲。

Tonight we've waited far too long
For some good times to come along
And though it's no-one's fault but ours
It hasn't helped that they've been dragging us down too
楽しい時間の訪れを
一晩中待ち続けてる
責めるべきは他の誰でもなく
自分たちなんだって
分かってはいたって
他人に足を引っ張られてるって事実まで
納得するわけにはいかない

This stinking hole has had its day
Gonna fly out and have it raised to the ground
And in its place a brand new world just for us
West London screams
臭いあなぐらでの日々はおしまい
外へ飛び出そう
地上に顔を出そう
真新しい世界が
俺たちを待ってる
ウェスト・ロンドンの雄叫び

Can't you see the problem?
They can't see further than tomorrow
この大問題が理解できないって?
連中の目には明日より先が見えないんだ

I'm getting stronger everyday
He's getting stronger, stronger
We people are getting stronger, stronger
I'm getting stronger everyday
俺は毎日強くなっていく
あいつは毎日強くなっていく
俺たちは毎日
昨日より強い自分を手に入れる

You dish it out, I'll take it in
I can only grow from the lies you spin
If you're not scared then you should be
Nothin' in the world will keep you from me
I'm coming home
お前が掃き出すものを
俺は受け入れる
お前がおりなす嘘の世界で
俺はどんどん成長していく
怖くないっていったって
ちょっとは身構えときなよ
この世がひっくり返っても
お前と添い遂げるなんてありえない
家に帰らせてもらうよ

Can't you see the problem?
They can't see further than tomorrow
この大問題が理解できないって?
連中の目には明日より先が見えないんだ

I'm getting stronger everyday
He's getting stronger, stronger
We people are getting stronger, stronger
I'm getting stronger everyday
俺は毎日強くなっていく
あいつは毎日強くなっていく
俺たちは毎日
昨日より強い自分を手に入れる

Well I just can't wait any longer
I just keep on movin' getting stronger
I look up, look further than tomorrow
もうこれ以上待ってられない
俺は先に進んでいく
どんどん力をつけていく
顔をあげて
明日より先に目を向ける

Can't you see the problem?
They can't see further than tomorrow
この大問題が理解できないって?
連中の目には明日より先が見えないんだ

I'm getting stronger everyday
He's getting stronger, stronger
We people are getting stronger, stronger
I'm getting stronger everyday
俺は毎日強くなっていく
あいつは毎日強くなっていく
俺たちは毎日
昨日より強い自分を手に入れる

Categories:

0 comments:

コメントを投稿