20131117

【和訳】Halestorm - Here’s To Us

(アルバム"The Strange Case of..."より)



We could just go home right now
Or maybe we could stick around
For just one more drink
Get another bottle out
Let's shoot the shit
Sit back down
For just one more drink
今すぐ解散するのもいいけど
もう少し ここにいてみない?
あと一杯だけ
またひと瓶開けて
バカ騒ぎしようよ
ゆったり寛いでさ
あと一杯だけ

Here's to us
Here's to love
All the times
That we fucked up
Here's to you
Fill the glass
Cause the last few days
Have kicked my ass
So let's give em hell
Wish everybody well
Here's to us
Here's to us
わたしたちに乾杯
愛に乾杯
はちゃめちゃに過ごした時間の全てに
あなたに乾杯
グラスを満たして
だってこの数日間
嫌なことばかりだった
だから仕返ししたいの
みんなの無事を祈って
わたしたちに乾杯
わたしたちに乾杯

Stuck it out this far together
Put our dreams through the shredder
Let’s toast cause things got better
and everything could change like that
And all these years go by so fast
But nothing lasts forever
ここまで一緒に頑張ってきた
夢をシュレッダーにかけてまで
乾杯しよう
状況はずいぶん好転した
そんな風に 何事も
変わっていくんだろうね
月日は飛ぶように過ぎていったけれど
永遠に続くものなんてないから

Here's to us
Here's to love
All the times
That we messed up
Here's to you
Fill the glass
Cause the last few nights
Have kicked my ass
If they give you hell
Tell em to go fuck themselves
Here's to us
Here's to us
わたしたちに乾杯
愛に乾杯
はちゃめちゃに過ごした時間の全てに
あなたに乾杯
グラスを満たして
だってこの数日間
嫌なことばかりだった
酷い目に合わされても
勝手にほざいてろって言ってやればいい
わたしたちに乾杯
わたしたちに乾杯

Here's to all that we kissed
And to all that we missed
To the biggest mistakes
That we just wouldn’t trade
To us breaking up
Without us breaking down
To whatever's come our way
いつかキスした全ての人に
いつか失った全ての人に 乾杯
何にも換えがたい
大いなる過ちの数々に 乾杯
悲しむことなく別れられる
わたしたちに乾杯
この先に待つあらゆる全てに乾杯

Here's to us
Here's to love
All the times
That we fucked up
Here's to you
Fill the glass
Cause the last few days
Have kicked my ass
So let's give em hell
Wish everybody well
わたしたちに乾杯
愛に乾杯
はちゃめちゃに過ごした時間の全てに
あなたに乾杯
グラスを満たして
だってこの数日間
嫌なことばかりだった
だから仕返ししたいの
みんなの無事を祈って

Here's to us
Here's to love
All the times
That we messed up
Here's to you
Fill the glass
Cause the last few nights
Have kicked my ass
If they give you hell
Tell em to go fuck themselves
Here's to us
Here's to us
Here's to us
Here's to us
わたしたちに乾杯
愛に乾杯
はちゃめちゃに過ごした時間の全てに
あなたに乾杯
グラスを満たして
だってこの数日間
嫌なことばかりだった
酷い目に合わされても
勝手にほざいてろって言ってやればいい
わたしたちに乾杯
わたしたちに乾杯

Here’s to us
Here’s to love
Here’s to us
わたしたちに乾杯
愛に乾杯
わたしたちに乾杯
Categories: ,

0 comments:

コメントを投稿