20131111

【和訳】Hanson - For Your Love

(アルバム"Anthem"より)

I know I was made to find you
Our fates were always intertwined
And you’re the dream I’d go to
Every time I close my eyes
僕は君を見つけるために生まれてきたんだよ
二人の運命は常に交錯してきた
君は夢だ
目を閉じるたび辿り着く夢だ

Like the northern star you guide me
When I journey far from home
And now that I have you beside me
There is no way that I’ll let you go
我が家を離れ旅に出るときには
北極星のように 君が僕を導いてくれる
今君がそばにいてくれるのに
手放すなんて ありえない

If you’re lost then I will find you
And if you ask me
I’ll lay my life down, not for glory
I’m striving for your love
I’m fighting
君が迷子になったら
僕が見つけてみせる
君がそう願うなら
命をかけよう
けれどそれは喝采のためじゃない
僕が乞うのは君の愛だけ
戦ってみせるよ

There are many things to fight for
And castles won by greater men
But you’re the only thing I long for
And your honor I will always defend
勝ち取りたい多くのものがあるから
もっと偉大な人間に城主の座を奪われても構わない
僕が唯一望む戦利品は君だから
そして君の名誉を
いつまでも守っていきたい

If you’re lost then I will find you
And if you ask me
I’ll lay my life down, not for glory
I’m striving for your love
君が迷子になったら
僕が見つけてみせる
君がそう願うなら
命をかけよう
けれどそれは喝采のためじゃない
僕が乞うのは君の愛だけ

I’m fighting for your love
I would tear down any wall
And for your love
I’ll turn my back on this world
For your love
Every treasure I’d deny myself
For your love
For your love
君の愛のために戦うよ
どんな壁も打ち崩してみせる
君に愛のためなら
全世界に背いたっていい
君の愛のためなら
どんな宝を見せられても
決して屈しない
君の愛のためなら

If you’re lost then I will find you
And if you ask me
I’ll lay my life down, not for glory
I’m striving for your love
I’m fighting
君が迷子になったら
僕が見つけてみせる
君がそう願うなら
命をかけよう
けれどそれは喝采のためじゃない
僕が乞うのは君の愛だけ
戦ってみせるよ

If you’re lost then I will find you
And if you ask me
I’ll lay my life down, not for glory
I’m striving for your love
I’m fighting
君が迷子になったら
僕が見つけてみせる
君がそう願うなら
命をかけよう
けれどそれは喝采のためじゃない
僕が乞うのは君の愛だけ
戦ってみせるよ

Oh, for your love
I’m falling
Every treasure I’ll deny myself
For your love
I’m fighting
君の愛のために
心を注ぐよ
どんな宝を見せられても
決して屈しない
君の愛を
勝ち取ってみせるよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿