20131109

【和訳】Hanson - Get Up & Go

Get Up & Go
(アルバム"Underneath"より)

She plays guitar with her fingertips
She'll play your heart with her tender lips
She'll work it out until she makes the tips
And it's alright, yeah it's alright
彼女は指先でギターを弾く
心は優しい唇で弾くのかもね
チップが貰えるようになるまで 弾き込まれるかもしれない
でもそういうのっていいよね

Holding her tight in late December
I look in the stars and I remember
She doesn't mind when you offend her
And it's alright, yeah it's alright
12月も終盤 彼女をきつく抱きしめる
星を眺めて 思い出す
たまに怒らせることがあっても
彼女は気にしない
そういうのっていいよね

Just a girl like you, and maybe just a
Just a guy like me, maybe we
Could take a walk on the wild side
Take a look and see
Get up and go
君みたいな女の子と
もしかしたら 僕みたいな男で
もしかしたら こんなふたりで
危険な世界を 散歩できるかも
色々見て回れるかも
ねえ 行ってみようよ

What could I give when you've got all you need
And she looks at me like all I want's a little free
Every time I look at you it makes me see
That it's alright, yeah it's alright
必要なものを全部持ってる君に
僕は何を差し出せるだろう
僕の望みはちょっとした自由なんだって
彼女はそんな目で僕を見る
君を見る度 納得できる
そういうのっていいよね

We'll get away be in love we can make it better
All I need's a little time for us to get together
Happiness is just a step away
When it's alright, yeah it's alright
飛び出そう 恋に浮かれて
もっと素敵な人生を描こう
ほんの少しの間でいい
ふたり一緒にいたい
幸せまであと一歩
そういうのっていいよね

Just a girl like you, and maybe just a
Just a guy like me, maybe we
Could take a walk on the wild side
Take a look and see
Get up and go
君みたいな女の子と
もしかしたら 僕みたいな男で
もしかしたら こんなふたりで
危険な世界を 散歩できるかも
色々見て回れるかも
ねえ 行ってみようよ

Seems like love has always found a way
But there's only so many hours in the day
All that I know is that you're here with me
And it's alright, yeah it's alright
愛に不可能はないみたいだけど
1日ってどうしてこんなに長いんだろう
だけど君は僕のそばにいる
そういうのっていいよね

Won't you tell me that you need me so bad
'Cause you are everything I've never had
Every time I look at you it hurts so bad
And it's alright, yeah it's alright
ものすごく僕が必要なんだって言ってよ
だって君は 僕がこれまで
手にしたことのない全て
君を見る度に 切なくてたまらない
そういうのっていいよね

Just a girl like you, and maybe just a
Just a guy like me, maybe we
Could take a walk on the wild side
Take a look and see
Get up and go
君みたいな女の子と
もしかしたら 僕みたいな男で
もしかしたら こんなふたりで
危険な世界を 散歩できるかも
色々見て回れるかも
ねえ 行ってみようよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿