20131109

【和訳】Hanson - Hey

(アルバム"Underneath"より)

Hey, you like boots and perfume
Hey, your red pumps and your Cadillac blues
Hey, you want that fine white wine on my dime
君はブーツと香水が好き
君の赤いパンプスと青いキャデラック
あの高級な白ワインを
僕に奢らせてくれる?

What you want from me
'Cause you're on my mind
Don't you care no more
That you're losing yourself
Don't you want some truth
'Cause I'll give you mine
僕に何を求めてる?
君のことばかり考えてるよ
理性を失うかも なんて
これ以上 心配しないで
真実が欲しくない?
僕の真実をあげるよ

Hey, when I'm making my movie, baby
You keep saying all my lines
Hey, after Sunset Drive cruising, baby
You're just yesterday's prize
僕は自分だけの映画を作ってて
君は僕の台詞を奪い続けてる
サンセット・ドライブを渡りきったら
君は 昨日までのご褒美

You want trips on a white yacht for two
Hey, you want Beverly Heights
Bright lights, late nights
二人きりで 白いヨットで旅をしようか?
ビバリーハイツの部屋はどう?
眩しい明かりと 夜遊び

What you want from me
'Cause your on my mind
Don't you care no more
That you're losing yourself
Don't you want some truth
'Cause I'll give you mine
僕に何を求めてる?
君のことばかり考えてるよ
理性を失うかも なんて
これ以上 心配しないで
真実が欲しくない?
僕の真実をあげるよ

Hey, when I'm making my movie, baby
You keep saying all my lines
Hey, after Sunset Drive cruising, baby
You're just yesterday's prize
僕は自分だけの映画を作ってて
君は僕の台詞を奪い続けてる
サンセット・ドライブを渡りきったら
君は 昨日までのご褒美
Categories:

0 comments:

コメントを投稿