20131111

【和訳】Jackson Guthy - L-O-V-I-N-G

LOVING
Jackson Guthy



When the sun goes down
When my love gets cold
When my heart stops tonight
I can say
I will say
L-o-v-i-n-g…
太陽が沈んでしまったら
愛が冷えてしまったら
今夜、鼓動が止まってしまったら
こう言おう
こう言うよ
“愛してる”

Is all I need
When the day fades to black
When my soul takes a break
I won’t break
I won’t break
I can say
I will say
L-o-v-i-n-g
愛さえあればそれでいい
昼の明るさに暗い影が差しても
魂が動かなくなっても
僕は壊れない
僕は挫けない
こう言おう
こう言うよ
“愛してる”

Is all I need
L-o-v-i-n-g
愛さえあればそれでいい
“愛してる”

Is all I need
愛さえあればそれでいい

I can feel the loving
Oh baby I can feel
It’s so real
And I know
I can feel the loving
Oh baby I can feel
It’s so real
And I know
L-o-v-i-n-g
愛を感じるよ
ベイビー、感じるよ
とてもはっきりと感じるよ
分かっているよ
僕は愛を感じられる
とてもはっきりと感じるよ
そして僕も
愛している

Oh baby I can feel
It’s so real and I know
Love Love Love
ベイビー、感じるよ
とてもはっきりと
僕は愛を知っているよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿