20131111

【和訳】Jet - Eleanor

(アルバム"Shine On"より)



If you close your eyes
You will see yourself
All this time I spent running away
Was a waste of time
目を閉じてごらん
本当の君の姿が見えるだろう
逃げ続け過ごした日々は
時間のむだでしかなかった

Stay with me Eleanor
Stay with me Eleanor
My love’s in your hands I swear
My love’s in your hands
そばにいてくれ、エレノア
俺のそばにいて、エレノア
俺の愛は君の手の中
俺の愛は君の手の中にある

When the train rolls by
I will save your life
列車が脱線事故を起こしたら
俺が君のいのちを救いにいく

Stay with me Eleanor
Stay with me Eleanor
My love’s in your hands I swear
My love’s in your hands
そばにいてくれ、エレノア
俺のそばにいて、エレノア
俺の愛は君の手の中
俺の愛は君の手の中にある

There’s no reason to feel the love misgiven
No reason to be holding you
No reason to be holding you… you
No reason to be holding
愛の宛先を間違えるはずがない
わけもなく君を抱きしめる
わけもなく君を抱きしめる
君を抱きしめるのに 理由なんて要らない

Stay with me Eleanor
Stay with me Eleanor
My love’s in your hands I swear
My love’s in your hands
そばにいてくれ、エレノア
俺のそばにいて、エレノア
俺の愛は君の手の中
俺の愛は君の手の中にある
Categories:

0 comments:

コメントを投稿