20131111

【和訳】Jet - Skin And Bones

(アルバム"Shine On"より)



I’m gonna ask you so you understand
What you’ve done with your time
Oh think it over baby
Just keep walking on
Until you find your man
俺がこう尋ねれば、君も理解するだろう
君は人生で何を成し遂げてきた?
考えてごらん、ベイビー
ただ歩き続けるだけ
運命の男に出会うまで

Don’t it feel so bad?
Well I’m used to that
Don’t it feel so bad?
Get used to that
最低じゃないか
俺はもう慣れたけど
最低じゃないか
こんなことに慣れるなんて

Don’t push it baby
Please don’t go too far
I swear I love ya
Just the way you are
焦るなよ、ベイビー
どうかあまり遠くへ行かないでくれ
心から君を愛しているよ
ありのままの君を

All this justice in my hands
And what you done with your time
I could stand it if I just keep breathing oh
What you done with your time
俺の手に握られた正義
君は人生で何を成し遂げてきた?
ただ息をしているだけの人間なら
我慢することもできただろうけど
君は何をしでかしてきた?

Don’t push it baby
Please don’t go too far
I swear I love ya
Just the way you are
焦るなよ、ベイビー
あまり遠くへ行かないでくれ
心から君を愛しているよ
ありのままの君を

Oh skin and bones baby
Yes you are my star
I swear I love ya
Just the way you are
やせ細った身体のベイビー
君は俺のスター
心から君を愛しているよ
ありのままの君を
Categories:

0 comments:

コメントを投稿