20131111

【和訳】Jonas Brothers - Goodnight and Goodbye

Goodnight and Goodbye
Jonas Brothers
Jonas Brothers

This has been no walk in the park
I feel like we have fallen apart
Open up your eyes girl
And see how wonderful this love could be
これは「公園でお散歩」なんて可愛いものじゃない
僕たちはいつの間にか、離れてしまっていたんだね
ねえ、目を開いて
この愛が持つ素晴らしい可能性に、目を向けて

Hold on tight
It’s a roller coaster ride we’re on so
Say goodbye
Cos I won’t be back again
Up and down
You’re all around
Say goodnight and goodbye
しっかり捕まって
僕らはジェットコースターに乗り込んだ
さよならを言って
だって僕はもう戻って来ない
のぼって、落ちて
君に悩まされてばかり
だから言ってよ、おやすみ、さよなら

You say you didn’t mean to break my heart
But girl you did
But I’m over it
Adieu to you and all your games
All your crazy friends
This is the end
「傷つけるつもりはなかった」なんて言うけど
ねえ、でも僕は傷ついたよ
だけどもう終わったこと
アデュー、君と、君のゲームに
頭のおかしな君の友人たちに
もうおしまい

Hold on tight
It’s a roller coaster ride we’re on so
Say goodbye
Cos I won’t be back again
Up and down
You’re all around
Say goodnight and goodbye
しっかり捕まって
僕らはジェットコースターに乗り込んだ
さよならを言って
だって僕はもう戻って来ない
のぼって、落ちて
君に悩まされてばかり
だから言ってよ、おやすみ、さよなら

Well girl
I’m sorry for disappointing you
But I’m done with being up and down
And pushed around
No more
悲しませたなら、ごめんよ
だけどもう付き合いきれない
浮かれたり、落ち込んだり、拒絶されたり
もう無理だよ

Hold on tight
It’s a roller coaster ride we’re on so
Say goodbye
Cos I won’t be back again
Up and down
You’re all around
Say goodnight and goodbye
しっかり捕まって
僕らはジェットコースターに乗り込んだ
さよならを言って
だって僕はもう戻って来ない
のぼって、落ちて
君に悩まされてばかり
だから言ってよ、おやすみ、さよなら

Categories:

0 comments:

コメントを投稿