20131111

【和訳】Jonas Brothers - Australia

Australia
Jonas Brothers
Jonas Brothers

姉妹デュオAly & AJの、AJの方と付き合っていた次男のジョー。
AJの次に付き合った彼女がオーストラリ人のモデルだった。

You never listen to me
I know I’m better off alone
Everybody knows it’s true
Yeah we all see through you
No it won’t be hard to do
Throw away my stuff from you
どうせ君が話を聞いてくれないなら
ひとりの方がマシ
みんなが真実を知っている
みんなが君の正体を見抜いている
僕の荷物を捨てることも
君にとってはそんなに辛いことじゃないはず

I’ll wait for her to come
She won’t break my heart
Cos I know she’ll be from Australia
She is so beautiful
She’s my dream girl
She’s my dream girl
だから僕は彼女を待つよ
彼女は僕を傷つけたりしない
だって彼女はオーストラリアから来た女の子
とても美しい女の子
彼女は僕のドリームガール

You were the one I thought I needed
I’m better off alone
Everybody knows it’s true
They know all your secrets
The only thing you knew was true
Has just walked out of your life
How does it feel?
君は僕に欠かせない存在だと信じていた
だけどひとりの方がマシだよ
みんなが真実を知っている
みんなが君の秘密を知っている
君が知っていた唯一の事実
それは、君の人生には真実なんて存在しないということ
それってどんな気分?

I’ll wait for her to come
She won’t break my heart
Cos I know she’ll be from Australia
She is so beautiful
She’s my dream girl
She’s my dream girl
だから僕は彼女を待つよ
彼女は僕を傷つけたりしない
だって彼女はオーストラリアから来た女の子
とても美しい女の子
彼女は僕のドリームガール

She will be there to love and to care
I know there’s no need to worry
The girl of my dreams
The one that will be there
To hold me when I’m down
Till she’s around
彼女は僕を愛してくれる、僕を思ってくれる
悩む必要もない
夢に見たとおりの女の子
落ち込んだ僕を
抱きしめてくれる女の子
だから彼女に出会えるまで

I’ll wait for her to come
She won’t break my heart
Cos I know she’ll be from Australia
She is so beautiful
She’s my dream girl
She’s my dream girl
僕は彼女を待つことにするよ
彼女は僕を傷つけたりしない
だって彼女はオーストラリアから来た女の子
とても美しい女の子
彼女は僕のドリームガール

Categories:

0 comments:

コメントを投稿