20131111

【和訳】Jonas Brothers - Hollywood

Hollywood
Jonas Brothers
Jonas Brothers

As time was ticking
We were winning
And it all was going as planned
Politicians stand between
The lines of making headlines
Street signs saying
You’re going the wrong way
Fading faster wow
時計の針が進むたびに
僕らは勝利を重ねていく
すべてが思い通りだった、まさにそのとき
見出しの行間に
政治家が割り込んできた
「こっちに来ないで」
そんな標識は
あっという間に通り過ぎていく

You can try to break us
And make us fall apart
But the fire’s in our hearts
Reminisce on memories
Cos we’re gone
Don’t forget to hold back your thoughts
And live like robots
Cos we all know what goes on
Reminisce on memories
Cos we’re gone
We’re gone, so gone
僕らを倒してみればいい
ボロクソにこき下ろせばいい
それでも僕らの心の炎は消えない
好きなだけ思い出を語ればいい
だって僕らは遥か先に生きている
本音を押し殺して
ロボットみたいに生きればいい
僕らは状況を把握してる
好きなだけ思い出を語ればいい
だって僕らは遥か先に生きている
遥か先の未来に

Fallen soldiers all around us
But we’re still standing strong
Embarrassing and contradicting
Cos now we’re making headlines
Primetime saying
What a story!
Billboards packed tours
Don’t forget
戦死した兵士たちに囲まれながら
それでも僕らはしっかりと立っている
羞恥を重ねながら、矛盾を重ねながら
だって見出しを作るのは僕らだ
人気番組の司会者が言う
「すごい話ね!」
ビルボードに、ツアーの予約
だから覚えていて

You can try to break us
And make us fall apart
But the fire’s in our hearts
Reminisce on memories
Cos we’re gone
Don’t forget to hold back your thoughts
And live like robots
Cos we all know what goes on
Reminisce on memories
Cos we’re gone
We’re gone, so gone
僕らを倒してみればいい
ボロクソにこき下ろせばいい
それでも僕らの心の炎は消えない
好きなだけ思い出を語ればいい
だって僕らは遥か先に生きている
本音を押し殺して
ロボットみたいに生きればいい
僕らは状況を把握してる
好きなだけ思い出を語ればいい
だって僕らは遥か先に生きている
遥か先の未来に

And game over, you’re done
Baby you’re done, baby you’re done
Out of left field we won
We won, we won
Pack out bags
Yeah we’ll run
We’re gonna run, yeah we’re gonna run
Hollywood, here we come!
ゲームオーバー、君の負け
ベイビー、負けたのは君のほう
レフトを飛び越えて、ホームラン
僕らの勝ちだね
荷物をまとめて
突っ走ろう
どこまでも突っ走ろう
ハリウッド、待ってろよ!

You can try to break us
And make us fall apart
But the fire’s in our hearts
Reminisce on memories
Cos we’re gone
Don’t forget to hold back your thoughts
And live like robots
Cos we all know what goes on
Reminisce on memories
Cos we’re gone
We’re gone, so gone
僕らを倒してみればいい
ボロクソにこき下ろせばいい
それでも僕らの心の炎は消えない
好きなだけ思い出を語ればいい
だって僕らは遥か先に生きている
本音を押し殺して
ロボットみたいに生きればいい
僕らは状況を把握してる
好きなだけ思い出を語ればいい
だって僕らは遥か先に生きている
遥か先の未来に

Categories:

0 comments:

コメントを投稿