20131111

【和訳】Jonas Brothers - Still In Love With You

Still In Love With You
Jonas Brothers
Jonas Brothers

She was all I ever wanted
She was all I ever needed and more
But she walked out my door
Yeah she went away
彼女は僕の願いのすべてだった
彼女は僕の望みだった、それ以上のものだった
けれど彼女は僕の心から出て行ってしまった
離れて行ってしまった

Left my heart in two
Left me standing here
Singing all these blues
心はふたつに引き裂かれたまま
僕はここに立ちすくみ
ブルースばかり歌い続ける

You left without a single word
Not even sorry
It might of hurt worse to hear you say
I’m leaving you, goodbye
But your smile still makes my heart sing
Another sad song
I can’t forget it I won’t regret it
Cos I’m still in love with you
君は何も言わずに去っていった
さよならの一言すらなしに
「あなたとは別れるわ、さよなら」
そんな言葉を聞く方が辛かったかもしれないけれど
でも今も、君の笑顔を思い描けば
心が悲しい歌を歌いだす
忘れられない、後悔はない
だって僕はまだ君に恋してる

We had fun under the sun
And when winter came
She’d me my angel
We were so in love
Then she went away
太陽の下で楽しい時間を過ごして
冬の訪れと共に
彼女は僕だけの天使になった
心から思い合っていたはずなのに
彼女は離れて行ってしまった

You left without a single word
Not even sorry
It might of hurt worse to hear you say
I’m leaving you, goodbye
But your smile still makes my heart sing
Another sad song
I can’t forget it I won’t regret it
Cos I’m still in love with you
君は何も言わずに去っていった
さよならの一言すらなしに
「あなたとは別れるわ、さよなら」
そんな言葉を聞く方が辛かったかもしれないけれど
でも今も、君の笑顔を思い描けば
心が悲しい歌を歌いだす
忘れられない、後悔はない
だって僕はまだ君に恋してる

I don’t know what hurts worse baby
Seeing you with him or being alone on my own
I know he doesn’t love you baby
Not like I did
Oh what’s the point?
You’re not listening anyway
別の男を連れた君の姿を見ること
ひとりぼっちでいること
どっちの方が辛いだろう
ベイビー、彼は本気じゃないよ
僕が君を愛したときほど、本気で愛してはくれないよ
そんなことを言っても、何の意味もないよね
君が耳を傾けてくれるわけでもないのに

You left without a single word
Not even sorry
It might of hurt worse to hear you say
I’m leaving you, goodbye
But your smile still makes my heart sing
Another sad song
I can’t forget it I won’t regret it
Cos I’m still in love with you
君は何も言わずに去っていった
さよならの一言すらなしに
「あなたとは別れるわ、さよなら」
そんな言葉を聞く方が辛かったかもしれないけれど
でも今も、君の笑顔を思い描けば
心が悲しい歌を歌いだす
忘れられない、後悔はない
だって僕はまだ君に恋してる

Categories:

0 comments:

コメントを投稿