20131111

【和訳】Justin Bieber - I Would

I Would
Justin Bieber

If I could take away the pain
And put a smile on your face,
Baby, I would, baby, I would
If I could make a better way
So you could see a better day
Baby, I would, baby, I would
ベイビー やってみせるよ
もっと良い方法を見つけて
もっと幸せな人生を
君にあげられるなら
ベイビー やってみせるよ

I would build a doorway to the sky and hand you the keys
Let you know that you're always welcome so that you never leave
Buy you all those fancy things that you only see on TV
Run away to a hideaway, we'd be living the American Dream
空に続く回廊を作って 君に鍵を手渡す
好きな時に来るといいって
だからどこへも行かないでって伝える
テレビの世界でしか見れないような高級品を買い上げて
隠れ家を目指し逃げ出そう
ふたりでアメリカンドリームを生きよう

And I know it's never gonna be that easy
But I know that it won't hurt us to try
現実はそんなに簡単じゃないけど
試してみるのも悪くはないよね

If I could take away the pain
And put a smile on your face
Baby, I would, baby, I would
If I could make a better way
So you could see a better day
Baby, I would, baby, I would
痛みを取り去って
君を笑顔にしてあげられるなら
ベイビー やってみせるよ
もっと良い方法を見つけて
もっと幸せな人生を
君にあげられるなら
ベイビー やってみせるよ

I would build the love of river wide
So that it never runs dry
Anytime you ask me why I'm smiling, say that I'm satisfied
You got your flaws and so do I, past lovers that made you cry
And though I wanna make it right
I just can't read your mind, no
どんな日照りにも干からびないように
愛の大河を建設するよ
どうして笑ってるのって聞かれたら
幸せだからって答えるよ
君には君らしい魅力がある
僕にも僕らしい魅力がある
君を泣かせた過去の恋人たちの思い出を抱えて
何とか立ち直らせてあげたいのに
君の気持ちが分からない

And I know it's never gonna be that easy
But I know that it won't hurt us to try
現実はそんなに簡単じゃないけど
試してみるのも悪くはないよね

If I could take away the pain
And put a smile on your face
Baby, I would, baby, I would
If I could make a better way
So you could see a better day
Baby, I would, baby, I would
痛みを取り去って
君を笑顔にしてあげられるなら
ベイビー やってみせるよ
もっと良い方法を見つけて
もっと幸せな人生を
君にあげられるなら
ベイビー やってみせるよ

Yeah, it's not about what I want
It's all about what you need
I know that he hurt you
But that wasn't me
And I know, and I know sometimes it's hard to see
That I'm where you need to be
僕の気持ちなんかどうだっていいんだ
大事なのは君の望みだよ
彼に傷つけられたんだよね
だけど彼は僕じゃない
簡単な真実をなかなか見つけられないときもあるよね
だけど僕は君の望む場所で待っているよ

If I could take away the pain
And put a smile on your face
Baby, I would, baby, I would
If I could make a better way
So you could see a better day
Baby, I would, baby, I would
痛みを取り去って
君を笑顔にしてあげられるなら
ベイビー やってみせるよ
もっと良い方法を見つけて
もっと幸せな人生を
君にあげられるなら
ベイビー やってみせるよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿