20131111

【和訳】Midnight Red - Take Me Home

(アルバム"Take Me Home"より)





You're killing my resistance
Now i have to let go
I'm drowning in your stream girl
I could see heaven's door
I'm running out of fuse
you know I'm 'bout to explode
you filling up my lungs
I swear I'm ready to go
抵抗力を奪われていく
もう手を離すしかない
君という激流に飲まれて
天国の扉を垣間見る
導火線は残り少し
爆発まで間もない
空気の代わりに君が肺を満たしていく
覚悟はできてるよ

Don't leave me lonely
Leave me lonely
Leave me lonely
Put it on me
Put it on me
Put it on me
ひとりにしないで
僕に思いをぶつけて

Don't keep me waiting
This night is fading
Take me home
I try but is not the same
Give me your love again
Take me home
Just wanna be closer
As the night gets colder
When the music is over
Just take me home
Don't keep me waiting
This night is fading
Take me home
これ以上待たせないで
夜は終わりかけてる
僕を家に連れ帰ってよ
頑張ってるけど 前と同じようにはいかない
もう一度 君の愛をちょうだい
僕を家に連れ帰ってよ
夜が肌寒くなってきたら
ふたり寄り添いあいたい
音楽が止まったら
僕を家に連れて帰って
これ以上待たせないで
夜は終わりかけてる
僕を家に連れ帰ってよ

I'm finding myself tripping
As I'm reaching your shore
Feeling something ripping
But I'm asking for more
Why ya hide your love from me
I'm losing control
It's so hard when you're falling
While you're climbing at all?
君の岸辺に辿り着きたいのに
どこか海の真ん中で漂流してる
一枚 殻が破れた気がするけど
それだけじゃ足りないよ
どうして僕の愛を無視するの?
おかしくなりそうだよ
必死に上を目指してるのに
転落し続けてるなんて
辛すぎると思わない?

Don't leave me lonely
Leave me lonely
Leave me lonely
Put it on me
Put it on me
Put it on me
ひとりにしないで
僕に思いをぶつけて

Don't keep me waiting
This night is fading
Take me home
I try but is not the same
Give me your love again
Take me home
Just wanna be closer
As the night gets colder
When the music is over
Just take me home
Don't keep me waiting
This night is fading
Take me home
これ以上待たせないで
夜は終わりかけてる
僕を家に連れ帰ってよ
頑張ってるけど 前と同じようにはいかない
もう一度 君の愛をちょうだい
僕を家に連れ帰ってよ
夜が肌寒くなってきたら
ふたり寄り添いあいたい
音楽が止まったら
僕を家に連れて帰って
これ以上待たせないで
夜は終わりかけてる
僕を家に連れ帰ってよ

Your love so good
How can I forget
Girl your touch still the best
You can see all over my chest
Killing every single piece of me
君との恋は素晴らしかった
忘れられないほど幸せだった
今も君の温もりが一番好きだよ
胸いっぱいに心が
張り裂けてしまいそうなほど

Don't keep me waiting
This night is fading
Take me home
I try but is not the same
Give me your love again
Take me home
Just wanna be closer
As the night gets colder
When the music is over
Just take me home
Don't keep me waiting
This night is fading
Take me home
これ以上待たせないで
夜は終わりかけてる
僕を家に連れ帰ってよ
頑張ってるけど 前と同じようにはいかない
もう一度 君の愛をちょうだい
僕を家に連れ帰ってよ
夜が肌寒くなってきたら
ふたり寄り添いあいたい
音楽が止まったら
僕を家に連れて帰って
これ以上待たせないで
夜は終わりかけてる
僕を家に連れ帰ってよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿