20131111

【和訳】Lawson - Make It Happen

Make It Happen
Chapman Square
Lawson

この曲もすごく好き。すぐに歌詞を覚えてしまった。



If you want love
You gotta give it out
You gotta give it out
Give it to me
愛がほしいなら
愛を差し出して
愛を差し出して
僕にぶつけて

If you want love
We gotta do it now
We gotta do it now
Give it to me
愛がほしいなら
今すぐ始めよう
今すぐ始めよう
僕にぶつけて

You gotta make it happen
自分で行動を起こさなくちゃ

Lose control
We can sweat it out
We can sweat it out
Just give it to me
理性を失うほど
夢中になれるよ
夢中になれるよ
僕にぶつけて

What I need is
Everything you got
Everything you got
Just give it to me
僕に必要なものは
君のすべて
君のすべて
僕にぶつけて

You gotta make it happen
自分で行動を起こさなくちゃ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿