20131111

【和訳】Lawson - Touch

Touch
Chapman Square
Lawson

デラックスエディション収録。

I think you could help me
Get back to the world
I’m spinning out of control
Help me I’m drifting alone
I’m sinking I need you to hold
君なら僕を助けてくれると思う
世界に連れ戻してくれると思う
めまぐるしさに我を忘れている
助けて、僕はひとりきり漂っている
沈んでしまいそうな僕を
君の腕で抱きしめて

I’d do anything to hear you say
That you’re gonna take the pain away
I just need you back in my arms
君がこの痛みを取り去ると言ってくれるなら
僕は何だってするよ
もう一度この腕の中に君を取り戻したい

So I, I try
I’d do my best to reach you
Cos I’m drowning in this flood
Tonight I cry
Cos my world has gone to pieces
And I can’t get close enough to touch
そして僕は、僕は必死に
全力で君に手を伸ばす
洪水に飲み込まれて
今夜、僕は涙を流す
僕の世界は粉々に砕けてしまった
触れられる距離まで
近付くことができなくて

Save me I’m losing myself
I’m falling I need nobody else
I’m swimming against the tide
I’m trying to save my life
Just get me back to your heart
助けて、自分自身も分からずに
堕ちていく、他の誰かなど要らない
流れに逆らい泳いでいる
自分の人生を守ろうと必死になっている
だから僕を君の心の中に連れ戻して

So I, I try
I’d do my best to reach you
Cos I’m drowning in this flood
Tonight I cry
Cos my world has gone to pieces
And I can’t get close enough to touch
そして僕は、僕は必死に
全力で君に手を伸ばす
洪水に飲み込まれて
今夜、僕は涙を流す
僕の世界は粉々に砕けてしまった
触れられる距離まで
近付くことができなくて

This time the world is watching over me
Can’t breathe and I’m choking
Can’t wait forever
Need you desperately
Say you’ll never let go
今度は世界に睨み付けられながら
僕は息ができず、窒息してしまいそう
永遠になんか待てない
死ぬほど君が恋しい
放さないと言ってよ

So I, I try
I’d do my best to reach you
Cos I’m drowning in this flood
Tonight I cry
Cos my world has gone to pieces
And I can’t get close enough to touch
そして僕は、僕は必死に
全力で君に手を伸ばす
洪水に飲み込まれて
今夜、僕は涙を流す
僕の世界は粉々に砕けてしまった
触れられる距離まで
近付くことができなくて

Categories:

0 comments:

コメントを投稿