20141111

【和訳】Mika - Love You When I'm Drunk

(アルバム"The Origin of Love"より)



I had a dream last night I slept with someone else
Does that mean that I cheated on you?
昨晩 夢を見たんだ
別の誰かと寝る夢を見たんだ
それって君を裏切ったことになるのかな?

It was amazing and I couldn’t stop myself
Could it be that I really want to?
あまりにも素晴らしくて
自分を抑えられなかった
それが本当の望みだってことなのかな?

Well if the things we feel count more than what we do
Guess what lover, I’m leaving
何をするかより 何を感じるかが重要だとしたら?
僕の答えは?
大好きな君
僕は君と別れたい

I don’t wanna be that guy
To look you in the face and lie
But someone has to say it first
Even if the words may hurt
君の顔を見つめながら平気で嘘をつくような
そんな男にはなりたくない
だけどこれだけは先に言っておかなくちゃ
聞く方は辛い言葉だろうけど

I only love you
I only love you
Only love you, only love you
Only love you when I’m drunk
ただ君を愛してる
ただ君を愛してる
君を愛せる
君を愛せる
酔っ払った時にだけは 君を愛せるよ

Don’t get me wrong last night I didn’t change my mind
It was the drink ? it was leading me blind
誤解しないでね
昨晩 僕は心変わりをしたわけじゃない
問題は酒だった
酒が僕を盲目にしたんだ

And when I kissed you it was such a big mistake
A couple drinks that’s the chance that I take
君にキスしたのは大きな過ちだった
ほんの2、3杯飲むだけでも
僕にとっては一大事

And if I get control I love the things I do
I guess I better be leaving
自制心を備えた自分が好きだから
別れた方がいいのかもしれない

I don’t wanna be that guy
To look you in the face and lie
But someone has to say it first
Even if the words may hurt
君の顔を見つめながら平気で嘘をつくような
そんな男にはなりたくない
でもこれだけは先に言っておかなくちゃ
聞く方は辛い言葉だろうけど

I only love you
I only love you
Only love you, only love you
Only love you when I’m drunk
ただ君を愛してる
ただ君を愛してる
君を愛せる
君を愛せる
酔っ払ってなくちゃ 君を愛せない

I may be a little bit drunk but I know what I’ve got to do
Cos when I get a little more sober I know I’ll be over you
少し酔ってはいるけど
自分がすべきことは分かっている
だってもう少し酔いが醒めたら
もう君を愛してはいないだろうから

I only love you
I only love you
Only love you, only love you
Only love you when I’m drunk
ただ君を愛してる
ただ君を愛してる
君を愛せる
君を愛せる
酔っ払った時にだけは 君を愛せるよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿