20131111

【和訳】Celine Dion - My Heart Will Go On

(アルバム"Let's Talk About Love"より)



Every night in my dreams I see you. I feel you.
That is how I know you go on.
Far across the distance and spaces between us
you have come to show you go on.
毎夜、夢の中に、あなたがいる あなたを感じる
あなたが今もそこにいることが分かるわ
遥か、ふたりの間にある
距離と空間を越えて
あなたが現れる
今もそこにいると教えてくれる

Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on.
Once more, you opened the door and you're here in my heart,
and my heart will go on and on.
近く、遠く、どこであろうとあなたがいる場所で
今もあの時の心が生きていると信じているの
もう一度、あなたが扉を開けた
あなたはここに、心の中にいる
わたしの想いはいつまでも続いていく

Love can touch just one time, and last for a lifetime.
And never let go 'till we're gone.
Love was when I loved you, one true time I hold to.
And my life will always go on.
愛は一度触れただけで
生涯をかけて続いてゆく
召される日まで手放したりしない
あなたを愛した、あの時の愛が
全てを委ねられる真実のものだった
そしてわたしの人生は続いていく

Near, far, wherever you are,
I believe that the heart does go on.
Once more, you opened the door and you're here in my heart,
and my heart will go on and on.
近く、遠く、どこであろうとあなたがいる場所で
今もあの時の心が生きていると信じているの
もう一度、あなたが扉を開けた
あなたはここに、心の中にいる
わたしの想いはいつまでも続いて

You're here, there's nothing I fear.
And I know that my heart will go on.
We'll stay forever this way.
You are safe in my heart, and my heart will go on and on.
あなたはここにいる
わたしには恐れるものなどない
この想いはいつまでも続いていく
わたしたちは永遠に変わらない
あなたはこの心の中で守られたまま
そしてわたしの想いはいつまでも続いていくわ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿