20131111

【和訳】Norah Jones - Painters Song

(アルバム"Come Away With Me"より)

If I were a painter
I would paint my reveries
If that’s the only way for you to be with me
もしもわたしが絵描きなら
幻想の世界を描くでしょう
あなたがわたしと一緒になる道は
それしかないというのなら

We’d be there together
Just like we used to be
Underneath the swirling skies for all to see
その世界の中でふたり
昔のように一緒に過ごしましょう
渦巻き型の空の下で、誇らしく

And I’m dreaming of a place
Where I could see your face
And I think my brush would take me there
But only
あなたに会える場所を夢に見る
筆を取れば、そこに辿り着ける
けれどそれは

If I were a painter
And could paint a memory
I’d climb inside the swirling skies to be with you
わたしが絵描きだったら
記憶を描けたら、の話
あなたと一緒になれるなら
渦巻き型の空に潜っていきたい
Categories:

0 comments:

コメントを投稿