20131111

【和訳】Norah Jones - Thinking About You

(アルバム"Not Too Late"より)



Yesterday I saw the sun shining
And the leaves were falling down softly
My cold hands needed a warm, warm touch
And I was thinking about you
きのう、輝く太陽を見た
静かに降り落ちる木の葉を見た
わたしの冷たい手は
温かい感触を求めていた
そしてわたしは、あなたのことを考えていた

But here I am looking for signs to lead me
You hold my hands but do you really need me?
I guess it’s time for me to let you go
And I’ll been thinking about you
I’ll been thinking about you
けれど今はこうして
わたしを導いてくれるしるしを探している
あなたがわたしの手を握る
けれど、本当にわたしを必要としている?
そろそろ手放さなくちゃいけないのよね
この先もきっと、あなたのことを思い続ける

When you sail across the ocean waters
And you reach the other side safety
Could you smile a little smile for me?
Cos I’ll be thinking about you
海を渡って、無事に反対岸に辿り着いたら
わたしのために、ほんの少しだけ、微笑んでくれる?
きっとそのときわたしは
あなたのことを考えているから
Categories:

0 comments:

コメントを投稿