20131111

【和訳】Norah Jones - Heart of Mine

(アルバム"New York City"より)

Heart of mine
Be still
You can play with fire
But you'll get the bill
Don't let him know
Don't let him know that you love him
Oh, don't be a fool, don't be blind
Heart of mine
わたしの心よ
じっとしていて
火遊びはかまわない
でもツケは払わなきゃ
彼に気付かれてはダメ
気付かれてはダメよ、愛しているなんて
バカなことはやめて、きちんと目を見開いて
わたしの心よ

Heart of mine
Go back home
You've got no reason to wander
No reason to roam
Don't let him see
Don't let him see that you need him
Oh, don't push yourself over the line
Heart of mine
わたしの心よ
おうちに帰りましょう
ふらふら歩き回る必要はない
遊び歩く意味はない
彼に見抜かれてはダメよ
見抜かれてはダメ、彼を必要としているなんて
一線を越えてはいけないの
わたしの心よ

Heart of mine,
Go back where you been
The only trouble with you
Is if you let him in
Don't let him hear
Don't let him hear where you're goin'
Oh, I'm tired of ties that bind
Heart of mine
わたしの心よ
元いた場所に戻るのよ
彼を引き入れたら
大変なことになる
彼に知らせてはダメよ
知らせてはダメ、どこに行くのか
もう縛られたくないの
わたしの心よ

Heart of mine,
So malicious and so full of guile
I give you an inch
And you take a mile
Don't let yourself fall
Don't let yourself stumble
Oh, do the time, don't do the crime
Heart of mine
わたしの心よ
意地悪ね、本当にずるいわ
わたしは1インチしか赦さなかったのに
あなたは何マイルも踏み込んでしまう
転ばないで
つまずかないで
もっと慎重になるべきよ、罪を犯してはいけない
わたしの心よ

Heart of mine...

Categories: ,

0 comments:

コメントを投稿