20131111

【和訳】One Direction - Loved You First

(アルバム"Take Me Home"より)

Girl that should be me
Driving to your house
Knocking on your door
Kissing you on the mouth
Holding on your hand
Dancing in the dark
Cos I was the only one who loved you from the start
ねえ 本当は僕の役目だったんだよ
君の家まで車を走らせて
玄関をノックして
君の口にキスをして
君の手を握って
暗闇の中で踊る
それは僕の役目のはずだった
だって誰よりも先に君を好きになったのは
この僕だったんだから

But now when I see you with him
It tears my world apart
だけど今 君が選んだのは彼で
その光景に僕の世界は粉々に砕けていく

Because I’ve been waiting
All this time to finally say it
But now I see your heart’s been taken
And nothing could be worse
Baby I loved you first
Had my chances
Could have been where he is standing
That’s what hurts the most
Girl I get so close but now you’ll never know
Baby I loved you first
だって僕はずっと待っていたんだ
満を持して ついに思いを打ち明ける瞬間を
それなのに誰かが君の心を掠め取っていった
最悪だよ
ベイビー 一番に君に恋をしたのは僕だった
機会をやり過ごさなければ
彼のいる場所に僕がいたのかもしれない
それが何よりも切ない
こんなに近くにいるのに
君はいつまでも知らないまま
ベイビー 誰よりも先に君に恋をしたのは
この僕だったんだよ

Girl that should be me
Calling on the phone
Saying you’re the one
And I’ll never let you go
I never understand what love was really like
But I felt it for the first time looking in your eyes
ねえ 本当は僕の役目だったんだよ
電話をかけて
君だけだと言うのは
永遠に放さないと言うのは
僕の役目のはずだった
本当の愛がどんなものか
きちんと分かっていたわけじゃない
だけど君の目を見つめたとき
僕はそのとき初めて愛を感じたんだ

Because I’ve been waiting
All this time to finally say it
But now I see your heart’s been taken
And nothing could be worse
Baby I loved you first
Had my chances
Could have been where he is standing
That’s what hurts the most
Girl I get so close but now you’ll never know
Baby I loved you first
だって僕はずっと待っていたんだ
満を持して ついに思いを打ち明ける瞬間を
それなのに誰かが君の心を掠め取っていった
最悪だよ
ベイビー 一番に君に恋をしたのは僕だった
機会をやり過ごさなければ
彼のいる場所に僕がいたのかもしれない
それが何よりも切ない
こんなに近くにいるのに
君はいつまでも知らないまま
ベイビー 誰よりも先に君に恋をしたのは
この僕だったんだよ

First touch, first kiss
First girl who made me feel like this
Heartbreak it’s killing me
I loved you first why can’t you see
初めてのふれあい 初めてのキス
僕をこんな気持ちにさせた初めての女の子
失恋は死ぬほど苦しい
誰より先に君を好きになったのは僕なのに
どうして気付いてくれないの?

Because I’ve been waiting
All this time to finally say it
But now I see your heart’s been taken
And nothing could be worse
Baby I loved you first
Had my chances
Could have been where he is standing
That’s what hurts the most
Girl I get so close but now you’ll never know
Baby I loved you first
だって僕はずっと待っていたんだ
満を持して ついに思いを打ち明ける瞬間を
それなのに誰かが君の心を掠め取っていった
最悪だよ
ベイビー 一番に君に恋をしたのは僕だった
機会をやり過ごさなければ
彼のいる場所に僕がいたのかもしれない
それが何よりも切ない
こんなに近くにいるのに
君はいつまでも知らないまま
ベイビー 誰よりも先に君に恋をしたのは
この僕だったんだよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿