20141111

【和訳】Paolo Nutini - Last Request

(アルバム"These Streets"より)



iConcerts


Slow down, lie down
Remember it's just you and me
Don't sell out, bow out
Remember how this used to be
落ち着いて
横になって
思い出して
僕らに係るのは 君と僕だけ
投げやりに諦めないで
思い出して
かつての二人の姿を

I just want you closer
Is that alright?
Baby, let's get closer tonight
ただ君と近付きたい
構わないだろうか?
ベイビー
寄り添いあおう
今夜だけでも

Grant my last request
And just let me hold you
Don't shrug your shoulders
Lay down beside me
Sure I can accept that we're going nowhere
But one last time let's go there
Lay down beside me
最後の頼みを聞いてくれる?
抱きしめさせてくれるだけでいい
肩をすくめないで
僕の隣に横になって
そうだね
二人で辿り着く幸せな未来なんて
もうどこにもないけど
最後にもう一度だけ あの頃に戻って
僕の隣に横になって

Oh, I've found, that I'm bound
To wander down that one way road.
And I realise all about your lies
But I'm no wiser than the fool that I was before.
もう分かってる
僕はこれから
あの一本道を彷徨うことになる
それに 君の嘘にも気付いてる
でも僕は 愚か者だったあの頃から
何一つ変わっていない

I just want you closer
Is that alright?
Baby, let's get closer tonight
ただ君と近付きたい
構わないだろうか?
ベイビー
寄り添いあおう
今夜だけでも

Grant my last request
And just let me hold you
Don't shrug your shoulders
Lay down beside me
Sure I can accept that we're going nowhere
But one last time let's go there
Lay down beside me
最後の頼みを聞いてくれる?
抱きしめさせてくれるだけでいい
肩をすくめないで
僕の隣に横になって
そうだね
二人で辿り着く幸せな未来なんて
もうどこにもないけど
最後にもう一度だけ あの頃に戻って
僕の隣に横になって

Oh, baby, baby, baby,
Tell me how can, how can this be wrong?
ああ ベイビー
ベイビー ベイビー
どうして?
どうしてこのままじゃいけないの?

Grant my last request
And just let me hold you
Don't shrug your shoulders
Lay down beside me
Sure I can accept that we're going nowhere
But one last time let's go there
Lay down beside me
最後の頼みを聞いてくれる?
抱きしめさせてくれるだけでいい
肩をすくめないで
僕の隣に横になって
そうだね
二人で辿り着く幸せな未来なんて
もうどこにもないけど
最後にもう一度だけ あの頃を思い出して
僕の隣に横になって

Yeah, lay down beside me
僕の隣に横になって

One last time let's go there
Lay down beside me
最後にもう一度 あの頃に戻って
僕の隣に横になって
Categories:

0 comments:

コメントを投稿