20141111

【和訳】The Click Five - Just The Girl

(アルバム"Greetings From The Imrie House"より)



She's cold and she's cruel
But she knows what she's doin'
She pushed me in the pool
At our last school reunion
She laughs at my dreams
But I dream about her laughter
Strange as it seems
She's the one I'm after
彼女は冷たくて
彼女は意地悪で
でも彼女は 抜かりない子で
前回の同窓会では
彼女にプールに突き落とされたし
夢を笑われたりもする
でも僕の夢は 彼女の笑い声で
おかしな展開だけど
僕はそんな彼女を狙ってる

'cause she's bittersweet
She knocks me off of my feet
And I can't help myself
I don't want anyone else
She's a mystery
She's too much for me
But I keep comin' back for more
She's just the girl I'm lookin' for
だって彼女はほろ苦くて
驚かされてばかりだけど
どうしようもないんだ
他の誰かなんて目に入らない
彼女はミステリー
手に負えない女の子
それでもそばにいたくてたまらない
僕が探し求める女の子は そんな彼女だから

She can't keep a secret
For more than an hour
She runs on 100 proof attitude power
And the more she ignores me
The more I adore her
What can I do?
I'd do anything for her
彼女は1時間以上は秘密を守っていられない
アルコール度50%の勢いに乗って突き進む
彼女が僕を無視すればするほど
僕は彼女に惹かれていく
どうすればいい?
彼女のためなら 何だってできるよ

'cause she's bittersweet
She knocks me off of my feet
And I can't help myself
I don't want anyone else
She's a mystery
She's too much for me
But I keep comin' back for more
She's just the girl I'm lookin' for
だって彼女はほろ苦くて
驚かされてばかりだけど
どうしようもないんだ
他の誰かなんて目に入らない
彼女はミステリー
手に負えない女の子
それでもそばにいたくてたまらない
僕が探し求める女の子は そんな彼女だから

And when she sees it's me
On her caller ID
She won't pick up the phone
She'd rather be alone
But I can't give up just yet
Cause every word she's ever said
Is still ringin' in my head
Still ringin' in my head
僕からの着信と見ると
彼女は電話を取らない
一人にさせておけばいいのかも
でも僕はまだ諦められない
だって彼女が言った言葉のひとつひとつが
まだ僕の頭の中に響いてる
頭の中で響いてる

She's cold and she's cruel
But she knows what she's doin'
Knows just what to say
So my whole day is ruined
彼女は冷たくて
彼女は意地悪で
でも彼女は 抜かりない子で
的確な言葉で
僕の世界を破壊する

'cause she's bittersweet
She knocks me off of my feet
And I can't help myself
I don't want anyone else
She's a mystery
She's too much for me
But I keep comin' back for more
She's just the girl I'm lookin' for
だって彼女はほろ苦くて
驚かされてばかりだけど
どうしようもないんだ
他の誰かなんて目に入らない
彼女はミステリー
手に負えない女の子
それでもそばにいたくてたまらない
僕が探し求める女の子は そんな彼女だから
Categories:

0 comments:

コメントを投稿