20131111

【和訳】Radiohead - Creep

(アルバム"Pablo Honey"より)




When you were here before
Couldn't look you in the eye
You're just like an angel
Your skin makes me cry
前に君がここにいたとき
とても目を合わせられなかった
君はまるで天使だ
肌に触れるだけで涙が出る

You float like a feather
In a beautiful world
I wish I was special
You're so fucking special
美しい世界の中を
君は羽根のように舞う
僕も特別な人間だったらよかったのに
君は本当に特別な人だよ

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
だけど僕は 気味の悪い人間で
僕は変人で
何でこんなところにいるんだろう?
ここは僕の居場所ではないのに

I don't care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
傷ついたって構わない
自分を見失いたくない
完璧な身体がほしい
完璧な精神がほしい

I want you to notice when I'm not around
You're so fucking special
I wish I was special
君のそばにいなくても
僕の存在に気付いてほしい
君は本当に特別な人だよ
僕も特別な人間だったらよかったのに

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
だけど僕は 気味の悪い人間で
僕は変人で
何でこんなところにいるんだろう?
ここは僕の居場所ではないのに

She's running out again
She's running
She runs runs runs runs
Runs
彼女がまた 遠くなる
どんどん遠くなって
どこまでも

Runs
はるか遠くへ

Whatever makes you happy
Whatever you want
You're so fucking special
I wish I was special
君が喜ぶなら何だって
望むものを何だって与えてあげたい
君は本当に特別な人だよ
僕も特別な人間になれたらよかったのに

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
だけど僕は 気味の悪い人間で
僕は変人で
何でこんなところにいるんだろう?
ここは僕の居場所ではないのに
Categories: ,

0 comments:

コメントを投稿