20131111

【和訳】Spector - Grim Reefer

Grim Reefer
Enjoy It, While It Lasts
Spector

Reeferはフードのついたマントのようなもの。
死神を意味するgrim reaper(reap=カマ)と同じ意味か???


See me? Can you see me?
The way that I see you
And need me? Can you need me?
The way that I need you
見て、僕を見て
僕が君を見るのと同じ眼差しで
必要として、僕を必要として
僕が君を必要としているように

We could make up our mind
We could leave them behind
We could break from the past
We could never look back
Fly out into the sun
Burn together as one
Or we could stay
覚悟を決めて
大事な人たちを捨て置いて
過去の枷から逃れて
振り返ることもなく
太陽に飛び込む
それもいいね
ふたり一緒に燃え尽きる?
それとも、ふたりで生きることにする?

Hold me? Won’t you hold me?
The way that I console
Console me? Won’t you console me?
The way that I console you
抱きしめて、僕を抱きしめて
僕が君を抱きしめるように
慰めて、僕を慰めて
僕が君を慰めるように

We could make up our mind
We could leave them behind
We could break from the past
We could never look back
Fly out into the sun
Burn together as one
Or we could stay
覚悟を決めて
大事な人たちを捨て置いて
過去の枷から逃れて
振り返ることもなく
太陽に飛び込む
それもいいね
ふたり一緒に燃え尽きる?
それとも、ふたりで生きることにする?

Categories:

0 comments:

コメントを投稿