20131111

【和訳】The View - Lean On My World

Lean On My World
Cheeky For A Reason
The View

I’m just a subject of the matter at heart
I’ll leave my pepsi and my cola for start
I’ve been meaning to tell you that
I think my favourite colour is blue
My infatuation with all the reds
And the pinks is for you
実際のところ 僕は問題の主題にすぎない
手始めにペプシとコーラを卒業しよう
つまり何が言いたいのかっていうと
僕の好きな色は青色で
赤やピンクに熱を上げてたのは
君のためだったってこと

Don’t lean on my world
Don’t lean on my world
僕の世界を脅かさないでくれ

The legacy we started out in Dalston has turned to 2D
The place was never liveable anyway according to me
Shall we push a little further
Has petty of the past killed us
And can we push a little further Has petty of the past killed us
ダルストンで取り組み始めた遺産が
ついに2D作品になった
僕の経験からいうと
あそこは住めた場所じゃなかった
もう少し進展させてみようか?
ささいな過去の出来事に
今の僕らを潰させてしまうの?

Can we turn on with the light
Or we’ll be burn along in the night
Don’t lean on my world
Don’t lean on my world
Oh no, skip away to the darkend dark
明かりをつけて その気になれなければ
闇夜に燃え尽きてしまおうか
僕の世界を脅かさないでくれ
漆黒の闇に飛んでいけ

So shift along on your horoscope
And fill your lungs with little hope
Just like a red rag to a bull
Feeling you’re not so inviting pull
Like a red rag to a bull
Feeling you’re not so inviting pull
星占い通りに行動して
ささやかな希望で肺を満たして
闘牛にとっての赤マントみたいに
君はそれほど魅力的な存在じゃなかった

Can we turn on with the light
Or we’ll be burn along in the night
Don’t lean on my world
明かりをつけて その気になれなければ
闇夜に燃え尽きてしまおうか
Categories:

0 comments:

コメントを投稿