20131111

【和訳】We Are Augustines - Chapel Song

Chapel Song
We Are Augustines



Well there goes my girl
Into the chapel
Now she's walking down the aisle
And it feels just like a mile
And I shake shake shake like a leaf
And I'm lyin' lyin' lyin' through my teeth
I got a pocket full of handshakes
And it don't mean nothin'
僕の恋人が
教会に足を踏み入れる
バージンロードを進んでいく
��マイルの長さを歩くような気分で
僕は枯葉のように身体を震わせながら
ぬけぬけと嘘をつき
ポケット一杯分の
無意味な握手を交わす

There goes my girl
Into the chapel
Now she's walking down the aisle
And her man begins to smile
And I shake shake shake like a leaf
And I'm lyin' lyin' lyin' through my teeth
I'm a bowl of bruised fruit
Inside a chapel of shiny apples
僕の恋人が
教会に足を踏み入れる
バージンロードを進んでくる彼女の姿に
旦那が微笑みを漏らす
僕は枯葉のように身体を震わせながら
ぬけぬけと嘘をつく
輝くリンゴという教会の中で
僕はひと籠の腐った果物

Tear up the photograph!
'cause it's a bright blue sky
写真を引き裂け!
晴れ晴れと青い空が憎らしいから
Categories:

0 comments:

コメントを投稿