20131111

【和訳】We The Kings - You and Only You

You and Only You
Sunshine State of Mind
We The Kings

Every single day I wait
I just can't wait to see your face
Are you looking back at me?
来る日も来る日も、待ち続ける
君の顔を見る時を待ちきれない
君は僕の姿を思い浮かべてくれる?

And every moment that goes by
I am waiting for a sign
Think of you and I'm all right
Did you think of me tonight?
過ぎてゆく一瞬一瞬ごとに
兆しの訪れを待つ
君を思えば、元気になれる
今夜、僕のことを考えてくれた?

You and only you
You make my heart feel like you're pulling every string
You and only you
You make me drop down to my knees and give this ring
My everything
君が、君だけが
まるで操り人形を動かすように
僕の心を意のままに操る
君が、君だけが
僕を跪かせ、指輪を差し出させる
君は僕のすべて

Baby, once upon a time
There was a million stars up high
Now you're the only light I see
ベイビー、むかしむかし
空には100万の星が輝いていた
けれど今、僕の目に見える光は君だけ

And I don't care which way we go
Teach me everything you know
Everything a love should be
So baby, just believe
どこへ向かっているのかなんて、どうだっていい
君のすべてを僕に教えてほしい
正しい愛のあり方を、何もかも
だからベイビー、どうか信じて

You and only you
You make my heart feel like you're pulling every string
You and only you
You make me drop down to my knees and give this ring
My everything
君が、君だけが
まるで操り人形を動かすように
僕の心を意のままに操る
君が、君だけが
僕を跪かせ、指輪を差し出させる
君は僕のすべて

Don't be long
'Cause when you're far away
It's a house of memories
Say you'll come back home
For me, *for good
あまり長く待たせないで
だって君が遠くにいると
この家の主は思い出だけ
言ってよ
僕の元へ帰ってくると
二度と離れないと

You and only you
You make my heart feel like you're pulling every string
You and only you
You make me drop down to my knees and give this ring
My everything
君が、君だけが
まるで操り人形を動かすように
僕の心を意のままに操る
君が、君だけが
僕を跪かせ、指輪を差し出させる
君は僕のすべて
Categories:

0 comments:

コメントを投稿