20131111

【和訳】We The Kings - Somebody To Call My Own

Somebody to Call My Own
Sunshine State of Mind
We The Kings

I woke up with a headache
From a night I won’t forget
I close my eyes cause this ain’t over yet
Brooklyn bowl, I lost control
Then knocked down all your pins
忘れられない夜を過ごした後
頭痛で目を覚ました
もう一度目を閉じる
だってまだ終わったわけじゃない
ブルックリン・ボール
理性を失って
君のピンを全部倒した

Cause I just want to leave with you
You’d rather be alone
It’s a long
Walk home
僕は君と一緒に帰りたいのに
君はひとりでいることを選んで
ひとりきりの帰り道が
とても長く感じる

When somebody loves, somebody falls
You’re driving me crazy, you don’t know
When somebody stays, somebody goes
Sometimes it’s only lonely roads
So don’t say goodbye
I can’t close my eyes
I’m spinning around inside
When somebody rocks, somebody rolls
I just need to find
Somebody to call my own
愛を見つける人がいれば、愛に破れる人がいて
君は何も知らずに僕を夢中にさせる
留まる人がいれば、出て行く人がいて
ひとりぼっちの寂しい帰路を辿ることもあって
だからさよならは言わないで
目を閉じられない
身体の中が暴走してる
誰かがロックすれば、誰かがロールする
僕だけのものだと呼べる誰かを探している

I woke up with the taste of you
Tattooed on my lips
It’s so messed up, I can’t recall the kiss
Hand grenade got blown away
When you pulled out the pin
唇に焼付いた君の味で目を覚ました
まいったよ、キスの記憶なんかないのに
君がピンを引き抜いて
手りゅう弾を爆発させた

Cause I just want to leave with you
You’d rather be alone
It’s a long
Walk home
僕は君と一緒に帰りたいのに
君はひとりでいることを選んで
ひとりきりの帰り道が
とても長く感じる

When somebody loves, somebody falls
You’re driving me crazy, you don’t know
When somebody stays, somebody goes
Sometimes it’s only lonely roads
So don’t say goodbye
I can’t close my eyes
I’m spinning around inside
When somebody rocks, somebody rolls
I just need to find
Somebody to call my own
愛を見つける人がいれば、愛に破れる人がいて
君は何も知らずに僕を夢中にさせる
留まる人がいれば、出て行く人がいて
ひとりぼっちの寂しい帰路を辿ることもあって
だからさよならは言わないで
目を閉じられない
身体の中が暴走してる
誰かがロックすれば、誰かがロールする
僕だけのものだと呼べる誰かを探している

My only one,
If I’ve come undone
Would you sew me up?
If I’m broken down
Would you stand your ground?
And fall in love
With me?
運命の人
もしも僕がばらばらになったら
この身体を縫い合わせてくれる?
崩れ落ちてしまったら
立ち直らせてくれる?
僕を好きになってくれる?

When somebody loves, somebody falls
You’re driving me crazy, you don’t know
When somebody stays, somebody goes
Sometimes it’s only lonely roads
So don’t say goodbye
I can’t close my eyes
I’m spinning around inside
When somebody rocks, somebody rolls
I just need to find
Somebody to call my own
愛を見つける人がいれば、愛に破れる人がいて
君は何も知らずに僕を夢中にさせる
留まる人がいれば、出て行く人がいて
ひとりぼっちの寂しい帰路を辿ることもあって
だからさよならは言わないで
目を閉じられない
身体の中が暴走してる
誰かがロックすれば、誰かがロールする
僕だけのものだと呼べる誰かを探している
Categories:

0 comments:

コメントを投稿