20131111

【和訳】We The Kings - Sleep With Me

Sleep with Me
Sunshine State of Mind
We The Kings

Hey there, hey, hey someday
Can I wake up with you
Hey there, hey, don’t delay
That’s the last thing you should do
Won't you take my remedy
I got cheap words and wine
Have a drink, say anything
And I’ll sing you a lullaby
ねえ君、ねえ、いつか
一緒に目を覚ます朝を迎えられるかな?
ねえ君、ねえ、もたもたしないで
そんな暇はないよ
僕を救ってくれる?
安っぽい言葉に、安物のワインしかないけど
軽く飲んでよ、何だって言ってよ
僕が子守歌を歌ってあげるから

So baby, are you in or are you out, now
Tell me if you’re lonely in this crowd
I am paying overtime
And you’re the only game
In town
それで、ベイビー
家にいるの?それとも、出かけてるの?
この人ごみの町で、孤独な思いをしているの?
残業手当もちゃんとつけるよ
君はこの町で唯一の楽しみ

Baby, sleep with me
You got my heartbeat beating tonight
Sleep with me
Will I see you when I open my eyes?
Baby, sleep with me
So wake up here in my arms
Sleep with me
I want you to want no one else
Other than me
ベイビー、僕と眠って
今夜、僕の心臓を高鳴らせる人
僕と眠って
目を開けたら、君に会えるかな?
ベイビー、僕と眠って
この腕の中で目を覚まして
僕以外の誰かを求めたりしないで

Hey there, hey, don’t hesitate
I've been waiting too long
Hey there, hey, believe in me
Cause all your friends are wrong
ねえ君、ねえ、ためらわないで
長すぎる時間を待ち続けてきた
ねえ君、ねえ、僕を信じて
君の友達はみんな間違ってる

So baby, are you in or are you out, now
Tell me if you’re lonely in this crowd
I am paying overtime
And you’re the only game
In town
それで、ベイビー
家にいるの?それとも、出かけてるの?
この人ごみの町で、孤独な思いをしているの?
残業手当もちゃんとつけるよ
君はこの町で唯一の楽しみ

Baby, sleep with me
You got my heartbeat beating tonight
Sleep with me
Will I see you when I open my eyes?
Baby, sleep with me
So wake up here in my arms
Sleep with me
I want you to want no one else
Other than me
ベイビー、僕と眠って
今夜、僕の心臓を高鳴らせる人
僕と眠って
目を開けたら、君に会えるかな?
ベイビー、僕と眠って
この腕の中で目を覚まして
僕以外の誰かを求めたりしないで

Do you
Even know
How you light the room
I was blinded
But now I see
The only thing I want
Is you and me
君がいるだけで
この部屋が明るくなることを
君は知らないけど
ずっと見えずにいたものを
ようやく見つけたよ
君と一緒にいられたら
それだけでいいんだ

Baby, sleep with me
You got my heartbeat beating tonight
Sleep with me
Will I see you when I open my eyes?
Baby, sleep with me
So wake up here in my arms
Sleep with me
I want you to want no one else
Other than me
ベイビー、僕と眠って
今夜、僕の心臓を高鳴らせる人
僕と眠って
目を開けたら、君に会えるかな?
ベイビー、僕と眠って
この腕の中で目を覚まして
僕以外の誰かを求めたりしないで
Categories:

0 comments:

コメントを投稿