20140126

【和訳】Betty Who - Right Here

There's a pounding in my chest
It's getting hard to breathe
Morning's coming but not yet
So take your time with me
Whisper sweet and pull me close
Never let me go
胸がドキドキ弾んで
息が苦しくなってくる
朝が近い でもまだ朝じゃない
だから もう少し一緒にいてよ
甘く囁いて 側へ引き寄せて
わたしを離さないで
You could stay here in my arms so tight
We could lay here in this perfect night
I could love you if you'd let me dear so stay right here
Stay right here
Right here
きつく巻いたわたしの腕の中に
いつまでも留まっていてほしい
この完璧な夜に 二人で眠りたい
ねえ あなたが許してくれるなら
わたしはあなたを愛したい
だからここにいて
ここにいて
ここに
There's a fire in your eyes
Burning through the dark
And when your body's close to mine
The burning's in my heart
Kiss me sweet and whisper low
Never let me go
Never let me go
あなたの目に燃える炎が
暗闇を貫いて
あなたの身体がすぐ側にあるせいで
わたしの心に火が燃え移る
甘くキスして 低く囁いて
わたしを離さないで
わたしを離さないで
You could stay here in my arms so tight
We could lay here in this perfect night
I could love you if you'd let me dear so stay right here
Stay right here
Right here
きつく巻いたわたしの腕の中に
いつまでも留まっていてほしい
この完璧な夜に 二人で眠りたい
ねえ あなたが許してくれるなら
わたしはあなたを愛したい
だからここにいて
ここにいて
ここに
There's a tremble in your voice
When you say my name
There's a weakness in my knees
And you're the one to blame
Love me sweet and love me slow
Never let me go
わたしの名前を口にする時
あなたの声は少し震える
膝から崩れ落ちてしまいそう
全部あなた一人のせいよ
甘く愛して ゆっくり愛して
わたしを離さないで
You could stay here in my arms so tight
We could lay here in this perfect night
I could love you if you'd let me dear so stay right here
Stay right here
Right here
きつく巻いたわたしの腕の中に
いつまでも留まっていてほしい
この完璧な夜に 二人で眠りたい
ねえ あなたが許してくれるなら
わたしはあなたを愛したい
だからここにいて
ここにいて
ここに
Categories:

0 comments:

コメントを投稿