20140313

【和訳】Carpenters - Hurting Each Other

(アルバム"A Song For You"より)



No one in the world
Ever had a love as sweet as my love
For nowhere in the wolrd
Could there be a boy as true as you love
この世には誰一人
わたしの恋ほど素敵な恋を知る人はいない
だってこの世にはどこにも
あなたほど誠実な男の人はいない

All my love
I give gladly to you
All your love
You give gladly to me
Tell me why then
Oh why should it be that
愛の全てを
喜んで差し出すわ
愛の全てを
惜しみなく注いでくれるあなたに
だったらなぜ?
なぜわたしたちは

We go on hurting each other
We go on hurting each other
Making each other cry
Hurting each other
Without ever knowing why
互いに傷つけ合うのかしら
傷つけ合わなければならないのかしら
泣かせ合ってしまう
傷つけ合ってしまう
その理由も知らずに

Can closer than the leaves
On a weepin' willow baby we are
Closer dear are we
Than the simple letters "A" and "B" are
しだれ柳に茂る葉よりも近づける
ベイビー わたしたちは
お互いに近づいているのかしら?
AとBの距離よりも近くに

All my life
I could love only you
All your life
You could love only me
Tell me why than
Oh why should it be that
生涯を通して
たった一人だけを愛せる
生涯を通して
わたしだけを愛そうとしてくれるあなたを
だったらなぜ?
なぜわたしたちは

We go on hurting each other
We go on hurting each other
Making each other cry
Hurting each other
Without ever knowing why
互いに傷つけ合うのかしら
傷つけ合わなければならないのかしら
泣かせ合ってしまう
傷つけ合ってしまう
その理由も知らずに

Can't we stop hurting each other
Gotta stop hurting each other
Making each other cry
Breaking each other's heart
Tearing each other apart
傷つけ合うのはやめにしましょう
もうこれ以上 傷つけ合ってはいけない
よしましょう
泣かせ合ったり
心を傷つけ合ったり
引き裂かれるような思いを与えたり
Categories:

0 comments:

コメントを投稿