20140312

【和訳】McFly - The Heart Never Lies

(アルバム"Radio Active"より)



Some people laugh, some people cry
Some people live, some people die
Some people run, right into the fire
Some people hide their every desire
笑う人がいれば 泣く人がいる
生きる人がいれば 死ぬ人がいる
炎の中へ駆け込む人もいる
望みの全てを隠す人もいる

But we are the lovers
If you don't believe me
Then just look into my eyes
'cause the heart never lies
だけど僕らは恋人同士だから
僕を信じられない時には
この目を見つめてみてほしい
だって心は嘘をつかない

Some people fight, some people fall
Others pretend they don't care at all
If you wanna fight I'll stand right beside you
The day that you fall I'll be right behind you
立ち向かう人がいれば 屈する人がいる
他人は関係ないって顔してる
君が戦うつもりなら
僕は君の隣で一緒に戦いたい
君が屈する日が来ても
やっぱり隣にいたいよ

To pick up the pieces
If you don't believe me
Just look into my eyes
'cause the heart never lies
粉々になった欠片を拾ってあげたい
僕を信じられない時には
この目を見つめてみてほしい
だって心は嘘をつかない

Another year over, and we're still together
It's not always easy, but I'm here forever
We are the lovers
また一年が過ぎた
僕らはまだ一緒にいる
楽なことばかりじゃないけど
それでも いつまでもここにいるよ
だって僕らは恋人同士だから

I know you believe me
When you look into my eyes
'cause the heart never lies
Hey
君と見つめ合えば
信じてもらえてるって分かるんだ
だって心は嘘をつかない
そうでしょ?

And we are the lovers
I know you believe me
When you look into my eyes
'cause the heart never lies
それに僕らは恋人同士だから
君と見つめ合えば 分かるよ
僕を信じてくれるんだね
だって心は嘘をつかない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿