20140317

【和訳】Plain White T's - Airplane

(アルバム"The Wonders of The Younger"より)

Airplane, airplane
Put me to sleep again
Take me away, off to a dream
And then I'll fly so high across the sky
Awake in a new place
Where mistakes of my past are erased
飛行機 飛行機
また僕を眠りに誘う
夢の世界へ連れて行く
そして僕は
空の彼方へ 高く高く飛んでいく
新たな場所で目を覚ます
過去の過ちがなかったことになる場所で

Don't drop me
Don't stop me
Just hold me
So cozy
僕を落とさないで
僕を止めないで
ただ抱きしめて
とても穏やかに

Airplane, airplane
Don't you go down today
Take me away, off to a better place
You know just where I'd like to go
Please get me there on time
Don't delay me from losing my mind
飛行機 飛行機
今日は落ちてくれるなよ
より良い場所へ連れて行って
僕の望む場所を 知っているんだよね?
お願いだから 時間通りに連れて行って
定刻通りに 理性を失わせて

Don't drop me
Don't stop me
Just hold me
僕を落とさないで
僕を止めないで
ただ抱きしめて

Airplane, airplane
Don't you go down today
Take me away, off to a better place
You know just where I'd like to go
Please get me there real soon
I've important things that I must do
飛行機 飛行機
今日は落ちてくれるなよ
より良い場所へ 連れて行って
僕の望む場所を 知っているんだよね?
お願いだから さっさと連れて行って
大事な用事を済ませなきゃならないから
Categories:

0 comments:

コメントを投稿