20140317

【和訳】Plain White T's - Killer

(アルバム"The Wonders of Younger"より)

If I was a pirate sailing the seas
Would you come and pillage the village with me?
We'll bury the treasure and go down down together
If I was a pirate... 
もしも僕が七つの海を渡る海賊だったら
僕と一緒に町での略奪を手伝ってくっる?
宝物を隠して どこまでも一緒に旅をしよう
もしも僕が海賊だったなら…

If I was an outlaw robbin' a bank
Would you be my Bonnie, help me get away
Would you pull the trigger and blow 'em away
If I was an outlaw... 
もしも僕がならず者の銀行強盗だったら
僕のボニーとして 脱走を手伝ってくれる?
引き金を引いて 追っ手を振り払ってくれる?
もしも僕がならず者だったなら…

How bad would I have to be?
How bad... ?
どれほどの悪人になればいい?
どれほど…

If I was a vampire roamin' the night
Would be my prey and put your neck on the line?
Live in the shadows and die in the night?
If I was a vampire... 
もしも僕が夜に忍び歩く吸血鬼だったら
犠牲者の一人として 首を捧げてくれる?
影の中で生き 夜には死んでくれる?
もしも僕が吸血鬼だったなら

If I was a wanted man on the run
Would you take a fall if we were under the gun?
And Drop down beside me in the nooses they've hung?
If I was a wanted man on the run... 
もしも僕が逃走中のお尋ね者だったら
切羽詰っても逃げずに捕まってくれる?
首吊りになった僕の隣で 後追いしてくれる?
もしも僕が逃走中のお尋ね者だったなら…

How bad would I have to be?
How bad?
If I was the worst man in the world
Would you still be my girl?
The scariest monster you ever seen
Would you still love me?
どれほどの悪人になればいい?
どれほどの悪事を働けばいい?
世界一の嫌われ者になったとしても
それでも僕の恋人でいてくれる?
かつてないほどの恐ろしい怪物になったとしても
それでも僕の恋人でいてくれる?

If I was killer with blood on my hands
Would you be my alibi and lie on the stand?
Swear on your life that I'm an innocent man?
If I was a killer... 
もしも僕が両手を血で染めた殺人鬼だったら
僕の証人として 嘘の供述をしてくれる?
命を懸けて僕の無実を証言してくれる?
もしも僕が殺人鬼だったなら…

How bad would I have to be?
How bad?
どれほどの悪人になればいい?
どれほどの悪事を働けばいい?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿