20140322

【和訳】We Are Scientists - Let Me Win

(アルバム"TV En Francais"より)



I know you're never gonna go and let this die
'Cause either way it ends up you know you'll be fine
Well every time this falls apart
You lay a casket for my heart
It doesn't have to be this hard
Just this once, let me win
Let me win
君は逃げ出さない
この関係を死なせはしない
いずれにせよ終わってしまうし
そうなっても 君は平気なんだよね
関係が崩壊する度に君が
僕の心を入れる棺を用意してくれる
どうしてこんなに辛い思いをしなきゃならないの?
今回だけでいい
僕に勝たせてほしい
僕に勝たせて

You'll never know how deep it goes until you try
This isn't real, it isn't fun, it isn't right
You've got a lot to figure out
We're in a spot, there is no doubt
Well all I want, if I'm allowed
Just for now, let me win
Let me win
試してみなくちゃ
どれほど深く掘り下げられるかは分からない
現実味もなければ 楽しくも正しくもない
君がまだ知らないことは山ほどあって
僕らはすごく困ってる
それは疑いようもない
僕の望みは もし許されるなら
今回だけでいいから
勝たせてほしいってこと
僕に勝たせて

I hope I still have time
to change your mind
to change your mind
まだ間に合う?
君の気を変えられる?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿